Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Philips HDD060 gaat uit als ik op Play druk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren deze MP3-speler aangeschaft. Op zich leuk ding, alleen ik vind het wel klote dat je alleen via DMM liedjes erop kunt zetten. Dus bij elk liedje wat ik er op wil moet ik de naam goed zetten anders klopt de naam niet. Maar goed dat is nu dus niet het probleem. Gister ff wat nummers erop gezet en beluisterd, zeker wel mooie kwaliteit. Daarna ff weer die nummers eraf gehaald en toen de nummers die ik graag erop wilde erop gezet. Nadat dat gedaan was ging ik ff kijken wat ie er op had gezet. Ik zag alle nummers staan de namen klopten ook perfect, maar toen kwam het probleem. Als ik op Play druk gaat de HDD uit 8)7 Dat is echt flink klote want nu kan ik geen enkel nummer beluisteren :( Heeft iemand al dit probleem gehad of weet iemand hoe ik het kan verhelpen? Alvast bedankt.

BTW: De play-knop geld ook voor aan- en uit knop. Maar als je em aan of uit zet, moet je de knop 3 seconden inhouden. Als je een liedje wil afspelen gewoon 1 keer op play drukken, wat ik ook doe dus. Maar dan gaat ie dus uit....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 17:50 ]

Verwijderd

Euuhh playknop blijft kleven?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 17:57:
Euuhh playknop blijft kleven?
Nee natuurlijk niet. Als dat zo was zou die ook wel steeds aan zijn gegaan.

Verwijderd

ik heb hem ook, prachtig dingetje vind ik zelf.

wat je kunt proberen is de nieuwe firmware eropzetten (dit gaat gemakkelijk)
is het nog niet verholpen kan je hem denk ik nog altijd ruilen.

(p.s. de speler gaat ook vanzelf uit als de batterij bijne op is en je probeert te spelen)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 18:09:
ik heb hem ook, prachtig dingetje vind ik zelf.

wat je kunt proberen is de nieuwe firmware eropzetten (dit gaat gemakkelijk)
is het nog niet verholpen kan je hem denk ik nog altijd ruilen.

(p.s. de speler gaat ook vanzelf uit als de batterij bijne op is en je probeert te spelen)
Ik heb de nieuwste firmware er al op en ik heb em gister nadat ik em gekocht had eerst 4 uur laten opladen (wat in de manual stond) Zal het misschien helpen om em naar de fabrieksinstelling terug te zetten? Wat gaat ie dan eigenlijk doen? Neem aan dat de nieuwe firmware dan ook eraf gehaald wordt? (is ook niet erg ik merk toch niks van die firmware)

Verwijderd

de firmware is voor als je je speler vol hebt gestopt met mp3's of wma's
en dan er 1 probeert te verwijderen dan begon de ellende bij mij met vast lopers en op een gegeven moment een niet startende speler.

heb een nieuwe gekregen en nieuwe firmware eropgezet werkt perfect :)

maar ik zou gewoon garantie claimen :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, bedankt. Ik ga zo eerst nog ff fabrieksinstelling proberen, als dat nog niet lukt moet ik er maar weer mee terug gaan... Zucht waarom heb ik nou altijd defecte producten :( :'(

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar ik heb dat onhandige rotding al omgeruild keb mn geld terug gekregen en de Sony MZ-N510 net MD gehaald die bevalt me SUPERgoed ;)
Pagina: 1