Gisteren deze MP3-speler aangeschaft. Op zich leuk ding, alleen ik vind het wel klote dat je alleen via DMM liedjes erop kunt zetten. Dus bij elk liedje wat ik er op wil moet ik de naam goed zetten anders klopt de naam niet. Maar goed dat is nu dus niet het probleem. Gister ff wat nummers erop gezet en beluisterd, zeker wel mooie kwaliteit. Daarna ff weer die nummers eraf gehaald en toen de nummers die ik graag erop wilde erop gezet. Nadat dat gedaan was ging ik ff kijken wat ie er op had gezet. Ik zag alle nummers staan de namen klopten ook perfect, maar toen kwam het probleem. Als ik op Play druk gaat de HDD uit
Dat is echt flink klote want nu kan ik geen enkel nummer beluisteren
Heeft iemand al dit probleem gehad of weet iemand hoe ik het kan verhelpen? Alvast bedankt.
BTW: De play-knop geld ook voor aan- en uit knop. Maar als je em aan of uit zet, moet je de knop 3 seconden inhouden. Als je een liedje wil afspelen gewoon 1 keer op play drukken, wat ik ook doe dus. Maar dan gaat ie dus uit....
BTW: De play-knop geld ook voor aan- en uit knop. Maar als je em aan of uit zet, moet je de knop 3 seconden inhouden. Als je een liedje wil afspelen gewoon 1 keer op play drukken, wat ik ook doe dus. Maar dan gaat ie dus uit....
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 17:50 ]