Iedereen kent het wel het managen van een club op de pc, maar er zijn weinig spellen waarin jíj als speler de baas kunt zijn over je eigen spelende actieve carriëre.
Nu heb ik wel een spel gevonden die erg simpel is maar wel leuk
new star soccer

Er zit eigenlijk van alles in, van Contracten met sponsoren tot een vriendin, klagende familie leden tot vrienden die wat van je willen.
Maar toch mis ik het gevoel na een paar seizoenen, je scoort zo minimaal 3 doelpunten per wedstrijd en doe je er maar 2 elke wedstrijd wordt je niet eens uitgenodigd door je nationale team
Maar zijn er mensen die meer van dit soort spellen weten , of er uberhaubt nog meer zijn ?
Nu heb ik wel een spel gevonden die erg simpel is maar wel leuk
new star soccer

Er zit eigenlijk van alles in, van Contracten met sponsoren tot een vriendin, klagende familie leden tot vrienden die wat van je willen.
Maar toch mis ik het gevoel na een paar seizoenen, je scoort zo minimaal 3 doelpunten per wedstrijd en doe je er maar 2 elke wedstrijd wordt je niet eens uitgenodigd door je nationale team
Maar zijn er mensen die meer van dit soort spellen weten , of er uberhaubt nog meer zijn ?
[ Voor 2% gewijzigd door Christiano007 op 02-07-2004 18:03 . Reden: Vergeten spelnaam erbij te zetten :) ]
Ter land, ter zee en in de kroeg