[PC] Voetbal Speler Simulatie spellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Iedereen kent het wel het managen van een club op de pc, maar er zijn weinig spellen waarin jíj als speler de baas kunt zijn over je eigen spelende actieve carriëre.

Nu heb ik wel een spel gevonden die erg simpel is maar wel leuk
new star soccer
Afbeeldingslocatie: http://www.newstarsoccer.com/NSS2/NSS2Shoot.gif

Er zit eigenlijk van alles in, van Contracten met sponsoren tot een vriendin, klagende familie leden tot vrienden die wat van je willen.

Maar toch mis ik het gevoel na een paar seizoenen, je scoort zo minimaal 3 doelpunten per wedstrijd en doe je er maar 2 elke wedstrijd wordt je niet eens uitgenodigd door je nationale team :)

Maar zijn er mensen die meer van dit soort spellen weten , of er uberhaubt nog meer zijn ?

[ Voor 2% gewijzigd door Christiano007 op 02-07-2004 18:03 . Reden: Vergeten spelnaam erbij te zetten :) ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke game is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens op welke website het plaatje gehost is ;)
http://www.newstarsoccer.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Helaas kan ik weinig toevoegen, maar zulk soort spellen zoek ik dus ook, ik weet dat er ooit Libero Grande voor een console uitgebracht is, maar dat is toch weer net iets anders :)

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
JohnnyBravo schreef op 02 juli 2004 @ 17:51:
Helaas kan ik weinig toevoegen, maar zulk soort spellen zoek ik dus ook, ik weet dat er ooit Libero Grande voor een console uitgebracht is, maar dat is toch weer net iets anders :)
Er was wel iets met UEFA blabla erin voor de pc, uit 96/97 (zo ongeveer) waarmee je wel speler/coach kon zijn, maarja dat is ook net wat anders.

edit:

Spel er even bijgezet was ik vergeten te melden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Christiano007 op 02-07-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik heb de newstarsoccer demo zojuist gespeeld en ik moet zeggen dat het best een leuke game is, het zou eigenlijk freeware zijn moeten, want $10 is het ook weer niet waard :)

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
foutje ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Christiano007 op 02-07-2004 20:42 . Reden: hehe ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10 21:34

Karel V

Een simpele ziel

Ik zal het wel helemaal mis hebben, maar misschien dat je toch zoiets bedoelt als:
www.onlinesoccermanager.com (kijk bij reglement op de website, daar zie je meer), hier moet je je aanmelden en kun je voor een klein bedrag (1 Euro dacht ik) een maand tegen andere spelers spelen. Mijn ex-collega deed dat met zijn vrienden van de kroeg. Vond het hartstikke leuk, en je speelt dan een heel seizoen met bijvoorbeeld als doelstelling om derdes te eindigen. Misschien ook leuk voor gotters onder elkaar ;) , ik ben geintresseerd :D

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:09
dan kan je veeeel beter hattrick spelen, veel uitgebreider :)

www.hattrick.org , maar daar gaat het dus puur om het voetballen en managen, niet om de vriendinnen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Joss op 03-07-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij vraagt om een manager waarbij je de speler zelf kan aansturen niet een team
Pagina: 1