Toon posts:

USB HDD (Maxtor D9 200GB) wordt niet getoont in My Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zonet een Icy Box met een Maxtor Diamondmax 9 HDD aan m'n PC gehangen maar hoewel hij door WinXP wel herkend wordt zie ik hem toch niet verschijnen in My Computer... Ik heb zonet SP1 geïnstalleerd en alle ?s in de Device Manager verwijderd door de drivers te updaten maar dat heeft niet geholpen. Alle drivers zijn volgens mij nu up-to-date en alles ziet er goed uit want de HDD wordt zowel bij de Disk Drives als bij de USB controllers (USB Mass Storage Device) getoond maar toch...

Als iemand een idee heeft hoor ik dat graag.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is de HDD gepartitioneerd? Anders zie je namelijk niets :P
Kortom even partitioneren (zie ook configuratie scherm > computerbeheer > harde schijven)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op 02 juli 2004 @ 17:27:
Is de HDD gepartitioneerd? Anders zie je namelijk niets :P
Kortom even partitioneren (zie ook configuratie scherm > computerbeheer > harde schijven)
Hoe kan ik hem partitioneren als hij niet te zien is in My Computer? En wat is computerbeheer in de Engels WinXP?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Partitioneren kan bv met Partition Magic.

Start > settings > control panel > adminnistrative tools > computer management > Disk Management

Rechtmuis knop > new partition :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 17:33:
[...]

Hoe kan ik hem partitioneren als hij niet te zien is in My Computer? En wat is computerbeheer in de Engels WinXP?
Start->My Computer (rechtermuisknop)->Manage->Disk Management en dan kijken of er een disk bij staat zonder partities. Zo ja: partitie(s) aanmaken en draaien met die hap.
Overigens is basiskennis die gewoon in de FAQ te vinden is.

Edit: Ej Atles, doe is nie tegelijkertijd posten man! :P

[ Voor 8% gewijzigd door koraks op 02-07-2004 17:37 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subform onder "Hoe/waarmee kan ik mijn schijf het beste indelen?". Aan het eind van het hoofdstuk zijn enkele partitioneer/formatteer programma's opgenoemd B)

Best wel basic dit, voor je een auto kunt rijden moet je deze ook eerst tanken, weet je :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.