VESTEL Breedbeeldtelevisie 2847 W [it`s]

Pagina: 1
Acties:

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 22:27
hoi luitjes :D

ik heb vandaag gekeken voor een nieuwe tv voor thuis en zag deze mooi uitziende tv ook werkend gezien btw

VESTEL Breedbeeldtelevisie 2847 W
70 cm Ultra Flat 50 Hz beeldbuis
99 voorkeurzenders
teletekst
stereo: 2x 10 Watt muziekvermogen
omschakelbaar breedbeeldformaat (16:9)
On Screen Display
kinderslot
scart-aansluiting
incl. afstandsbediening

prijs 300 eurie :D

maar het gekke is ik kan helemaal niets van deze tv op internet vinden heb al gezocht op verschillende namen enzo maar niets gevonden ik weet dat het merk een dochter merk is van philips

maar een site ??? niets..

weet iemand waar ik meer info kan vinden en of mischien iemand die deze tv zelf heeft ? of toevallig bij it`s werkt :P

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

heb je wel gezocht dan ?
http://www.google.nl/sear...=Google+zoeken&lr=lang_nl

En jawel, de eerste hit: de fabrikant-site !

Als je dan vanaf "home" de TV's doorbladert, zal je opvallen dat de eerste 2 cijfers, 28, duiden op de beeldschermdiagonaal in inches.

[ Voor 58% gewijzigd door Brothar op 02-07-2004 17:20 ]

eagle

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 22:27
jup die had ik ook gevonden maar ik kan nergens iets op de site vinden over die betreffende tv ??

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

voodooless

Sound is no voodoo!

redpen schreef op 02 juli 2004 @ 17:16:
jup die had ik ook gevonden maar ik kan nergens iets op de site vinden over die betreffende tv ??
Dan moet je wat beter zoeken. de 2840 staat erop, waarschijnlijk is de 2847 gewoon het zelfde model, maar een ander kleurtje ofzo..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-02 19:34

Xanax959

relax...

bij mijn weten was vestel toch turks? En van niet al te beste kwaliteit geloof ik...

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Xanax schreef op 03 juli 2004 @ 13:08:
bij mijn weten was vestel toch turks? En van niet al te beste kwaliteit geloof ik...
Dan kunnen die Turken wel verrekte goed Nederlands ;)

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:16
Als ik het goed heb staat deze TV ook bij de Mediamarkt (Enschede) voor 299 euro.

Heb samen met twee andere mensen niet zulke goede ervaringen met Vestel, het ging dan wel om 'gewone' TV's. In mijn geval ging een week na het vervallen van de garantieperiode de teletekst kapot :(

Heb nu sinds een half jaar een JVC 100 Hz en ben daar erg tevreden mee. Bij de Mediamarkt stond trouwens de JVC AV-28T4S voor 444 euro, erg goedkoop lijkt mij.
Vestel komt inderdaad uit Turkije maar maakt gebruik van Philips beeldbuizen volgens mij.

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat klopt ook helemaal, kijk maar ff bij contact:
De Vestel Group (gevestigd in Manisa, Turkije)...
En dat van de kwaliteit geloof ik dan ook meteen, zeker als je naar de prijs kijkt ;)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 20:13
deepspace schreef op 03 juli 2004 @ 17:24:
En dat van de kwaliteit geloof ik dan ook meteen, zeker als je naar de prijs kijkt ;)
hoeft niet hoor...

In Turkije zelf is Vestel echt een van de topmerken
(okay, dan is de rest pas echt crappy :P)
in de prijs/kwaliteit verhouding doen Vestel's het nog best goed

* Chillz heeft een dvd-speler van Vestel
400 gulden (in de tijd dat er nog niet gestunt werd met spelertjes van 49€, een jaartje of 4/5 terug denk ik)
maar nog totaal geen problemen mee gehad

in de tijd dat ik bij Megapool werkte ook veel 37"/ 51" en 55" Vestel televisietjes verkocht, werden graag gekocht, want voor dat geld kun je bijna niet sukkelen
En ik heb er maar weinig terug zien komen...

Tja, Vestel is misschien van mindere kwaliteit als Sony, Philips, ...noem maar op...
maar voor het geld dat je ervoor betaald krijg je best een waardige kwaliteit terug hoor

Leeg - Sinds 20180907

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Ja, oke, kwa prijs/kwaliteit zal het wel prima zijn, maar ik geef toch liever minstens het dubbele uit, dan weet ik ook zeker dan ik wat goeds krijg.

Verwijderd

Ik was een tijd terug op jacht naar een nieuwe tv en zag bij megapool wat vestel in de "tv muur".
Ik keek er naar en vroeg me af of ze kapot waren, nee zei de verkoper dat hoort zo.
Ik ging meteen op zoek naar de bekende merken want als dat normaal was :|
Beeld stond gewoon krom, fletse kleuren :| :|

Dan maar wat meer geld uitgeven of een maatje kleiner pakken.
Pagina: 1