D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
LOL, whahahahaha, ic
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Hmm, als ik zo naar mijn profile kijk, dan hebben ze het gewoon weer gefixed, behalve die airmiles dan =)
D3-Monk
I said it before and i say it again... use the 'edit' ...
We zijn er met z'n allen moderator. Niet zozeer vanwege de kerstgedachte maar vanwege de gedachte: samen zijn we sterk.
In theorie althans...
In theorie althans...
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Aha, thanx, dit artikeltje was me zeker ontglipt.
D3-Monk
Verwijderd
dan ben ik al 'wat' langer moderator...Je hebt nog 39 moderator punten in je broekzak liggen.
LOL
-----------------------
feed your cow well
and she'll grow snel
Helaas is 39 punten niet extreem hoorOp zondag 24 december 2000 16:52 schreef stefana3a het volgende:
[..]
dan ben ik al 'wat' langer moderator...
LOL
Eigenlijk is de frase 'in je broekzak liggen' een beetje vreemd. Normaliter zeg je toch 'in je broekzak zitten'?
Of refereert het aan je modereer-activiteiten? Staat alleen bij mij en mensen die helemaal nooit modereren 'liggen' en bij de actievere tweakers 'zitten'?
Wellicht zijn er nog (zeer actieve) mensen die hun 'moderator punten' in hun broekzak hebben staan?
Of refereert het aan je modereer-activiteiten? Staat alleen bij mij en mensen die helemaal nooit modereren 'liggen' en bij de actievere tweakers 'zitten'?
Wellicht zijn er nog (zeer actieve) mensen die hun 'moderator punten' in hun broekzak hebben staan?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Zo herken je dus newbie's 
Mooi dat weten we dan ook weer.
Mooi dat weten we dan ook weer.
Pagina: 1