LOL, lieve adjes, check dit =)

Pagina: 1
Acties:

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 15:26

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Hmmmmmmmmmmmm, zie mijn vorige topic. Dit is het rare vervolg. Nadat ik mijn naam opnieuw geregged hebt ben ik maar ff gaan stadten. Nu ik weer zin had om online te komen en tweakers te checken ben ik tot mijn stomme verbazing opeens moderator geworden !?! >:)
Zie dit : "Je hebt nog 1 moderator punten in je broekzak liggen.Je kunt deze gebruiken om een posting met één punt omhoog of omlaag te modereren. Het is niet mogelijk om te modereren in threads waar je zelf al gereageerd hebt. Elke individuele posting kan slechts één keer door jou beoordeeld worden. " Niet dat ik dit erg vind >:) (I rule :9 ) maar waarom gebeuren er zulke rare dingen met mij. Is die database zo brak ofzo ? Of zijn we al met de kerstgedachte bezig en waren jullie zo aardig om mij tot moderator te promoveren ? O+

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Die modpoints zijn de airmiles van tweakers.net, je krijgt ze overal en je hebt er niets aan :).

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
LOL, whahahahaha, ic

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Hmm, als ik zo naar mijn profile kijk, dan hebben ze het gewoon weer gefixed, behalve die airmiles dan =)

D3-Monk

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

I said it before and i say it again... use the 'edit' ... Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
We zijn er met z'n allen moderator. Niet zozeer vanwege de kerstgedachte maar vanwege de gedachte: samen zijn we sterk.

In theorie althans...

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

zeker nieuw :)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Topicstarter
Aha, thanx, dit artikeltje was me zeker ontglipt.

D3-Monk

Verwijderd

Je hebt nog 39 moderator punten in je broekzak liggen.
dan ben ik al 'wat' langer moderator...

LOL

-----------------------
feed your cow well
and she'll grow snel

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 24 december 2000 16:52 schreef stefana3a het volgende:

[..]
dan ben ik al 'wat' langer moderator...

LOL
Helaas is 39 punten niet extreem hoor :)...

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Eigenlijk is de frase 'in je broekzak liggen' een beetje vreemd. Normaliter zeg je toch 'in je broekzak zitten'?

Of refereert het aan je modereer-activiteiten? Staat alleen bij mij en mensen die helemaal nooit modereren 'liggen' en bij de actievere tweakers 'zitten'?

Wellicht zijn er nog (zeer actieve) mensen die hun 'moderator punten' in hun broekzak hebben staan? :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zo herken je dus newbie's :)

Mooi dat weten we dan ook weer.
Pagina: 1