Ik ben aan het orriënteren om met de aanschaf van mijn nieuwe PC ook over te stappen op een TFT scherm. Puur vanuit een ruimte besparend oogpunt. Ik heb nu een Iiyama VM Pro 452 welke ik draai op 1600*1200 en dit wil ik eigenlijk ook wel weer hebben op mijn aan te schaffen TFT.
Ik weet dat je wanneer je ook een redelijke responstijd wilt hebben je dan wel in een hogere prijsklasse komt te zitten. Ik ben aan het rondkijken geweest en zag de BenQ FP2091 naar voren komen.
Specs:
pricewatch: pricewatch: BenQ FP2091 (20.1", 16ms, D-Sub/DVI-D, Pivot)
Heeft iemand ervaring met deze monitor bij gebruik voor KA-applicaties, ontwikkelen en spellen spelen als Collin McRae, CoD, Generals? Wellicht zijn er alternatieven die ik nog niet heb gevonden?
Ik weet dat je wanneer je ook een redelijke responstijd wilt hebben je dan wel in een hogere prijsklasse komt te zitten. Ik ben aan het rondkijken geweest en zag de BenQ FP2091 naar voren komen.
Specs:
url: http://www.benq.com/display/lcd_fp2091.html20.1" TFT;
Resolution: 1600x1200;
Response time: 16ms;
Viewing Angle: L/R 88/88, U/D: 88/88;
Contrast: 450:1;
Pixel Pitch: 0.255mm;
Brightness: 250cd/m^2;
Color: 16.7 million;
Power consumption: 90W (max.);
Europe 220V Power Cord;
External Power adaptor;
Wall mountable;
Input: 1. Analog, 2.DVI-D, 3. S-Video, 4. Composite
pricewatch: pricewatch: BenQ FP2091 (20.1", 16ms, D-Sub/DVI-D, Pivot)
Heeft iemand ervaring met deze monitor bij gebruik voor KA-applicaties, ontwikkelen en spellen spelen als Collin McRae, CoD, Generals? Wellicht zijn er alternatieven die ik nog niet heb gevonden?