Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen toegang, wel op de FP?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 15:10

xces

To got or not to got..

Topicstarter
Volgende bericht kwam op de FP langs als active topic:
topic 930790

Vervolgens klikte ik erop en wilde graag weten waar het over ging, vervolgens kreeg ik een "gebruiker heeft geen toegang tot deze categorie (6)" melding. Aangezien ik toch al een hele tijd op tweakers en got zit vraag ik me dan af of dit soort meldingen wel op de FP moeten komen als ze toch afgeschermd zijn, dwz misschien alleen de "altijd toegang" active topics tonen?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Waarschijnlijk heb je net tussen hemel en aarde gezweefd, want het bericht is verplaatst naar de Trashcan :) Vermoedelijk kreeg jij 'm op de FP te zien toen hij nog niet verplaatst was, en was hij wel verplaatst toen je er op klikte.

edit:
Kortom, daar kunnen we weinig aan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door drm op 02-07-2004 16:47 ]

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik weet wel zeker dat dat het inderdaad is :) . In de GoT-tracker op de FP komen namelijk alleen maar topics uit de open fora terug. Als je moet inloggen om een bepaald topic of subforum te zien, staat het topic niet in de updatetracker. Maar aangezien de tracker niet real-time is (in verband met serverload enzo) kan het dus zo zijn dat je topics te zien krijgt die je niet meer kan bekijken. Komt soms voor, geen reden om iets aan te passen dus :) .

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

I'll take that second opinion as conclusive, thank you :Y)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.