Weet iemand waar ik een ASUS TV-box kan krijgen. Ik heb er in december 1999 1 besteld maar niks hoor. Weet iemand een adres waar ie wel leverbaar is??
nou ikweet alleen dat ie er is! 
Verder zou ik ook wel willen weten wat iemand er van vind!
Verder zou ik ook wel willen weten wat iemand er van vind!
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Is dat dat ding dat je op je asus videokaart kan aansluiten en waarmee je dan tv kan kijken? bij mycom hadden ze die maar hij kon toen niet alle zenders ontvangen (zal wel weer de zenders zijn die niet op het kanaal zitten maar er net naast (+/-))
Ja ik denk niet dat het zon turbo geval is
ik heb thuis zelf gewoon een oude videorecorder er op aangesloten! dat werkt ook perfect
en kan je zoveel als je VideoRecorder kan.. kanaal wisselen met afstandsbediening
t roelt gewoon!
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...
Ik heb ook zo'n Asus TV-Box.
Werkt prima op je Asus kaart.
Bij www.asci.nl heb ik hem gekocht.
Zit in Groningen en kost op dit moment:
Asus TV Tuner incl. AB (tbv Video in kaarten) 169,30
Werkt prima op je Asus kaart.
Bij www.asci.nl heb ik hem gekocht.
Zit in Groningen en kost op dit moment:
Asus TV Tuner incl. AB (tbv Video in kaarten) 169,30
ik heb ook een asus videokaart met S-VHS ingang, en met een videorecorder met S-VHS uitgang werkt dat perfect. Je kan inderdaad gewoon via de afstandsbediening van de videorecorder 'zappen' en het beeld is best wel redelijk mooi.
Kost denk ik iets minder dan zo'n tv-box, ik bedoel, met een videorecorder kan je ook nog opnemen en hij hoeft vast niet zo nieuw meer te zijn
Kost denk ik iets minder dan zo'n tv-box, ik bedoel, met een videorecorder kan je ook nog opnemen en hij hoeft vast niet zo nieuw meer te zijn
Pagina: 1