Ik heb een WD HDD die dood is. Nu had ik al een RMA aangevraagd, maar 't leek me verstandig toch nog even te proberen of ik 'm aan de praat zou krijgen. Wat gebeurt er? Laat ik de HDD bij het uit m'n kast halen op de grond flikkeren waardoor er een stukje plastic wegbreekt, terwijl hij al dood was 
Balen natuurlijk...
Nu heb ik ff op de WD site gekeken en er staan de volgende schade-uitzonderings-gevallen:
Damage:
Broken pins on connector
Connector(s) are damaged, cracked, missing or broken
Cracked components on the circuit board
Dented base casting
Torn or punctured tape seal
Dented top cover
Deep scratch
Loose, damaged, or missing screws
Lifted or punctured servo clock hole (SCSI)
Missing servo clock hole (SCSI)
Missing PCBA (Circuit Board)
Obscured breather filter holes
Punctured at servo writer access port
Punctured inspect pivot seal
Scratch exposing copper trace
Scorched or burned PCBA
Stripped mounting hole threads
Nu vraag ik me af wat ze precies met het vetgedrukte bedoelen. Op de site staan echter wel verduidelijkingsplaatjes, maar ik weet niet wat ze nou precies bedoelen: http://support.wdc.com/warranty/rmapics.asp#connector
Bedoelen ze nou bij dat eerste plaatje dat pinnetje dat er niet meer zit? Of hebben ze het wel degelijk over het plastic en kan ik die nieuwe HDD op m'n buik schrijven?
Balen natuurlijk...
Nu heb ik ff op de WD site gekeken en er staan de volgende schade-uitzonderings-gevallen:
Damage:
Broken pins on connector
Connector(s) are damaged, cracked, missing or broken
Cracked components on the circuit board
Dented base casting
Torn or punctured tape seal
Dented top cover
Deep scratch
Loose, damaged, or missing screws
Lifted or punctured servo clock hole (SCSI)
Missing servo clock hole (SCSI)
Missing PCBA (Circuit Board)
Obscured breather filter holes
Punctured at servo writer access port
Punctured inspect pivot seal
Scratch exposing copper trace
Scorched or burned PCBA
Stripped mounting hole threads
Nu vraag ik me af wat ze precies met het vetgedrukte bedoelen. Op de site staan echter wel verduidelijkingsplaatjes, maar ik weet niet wat ze nou precies bedoelen: http://support.wdc.com/warranty/rmapics.asp#connector
Bedoelen ze nou bij dat eerste plaatje dat pinnetje dat er niet meer zit? Of hebben ze het wel degelijk over het plastic en kan ik die nieuwe HDD op m'n buik schrijven?