Toon posts:

[XP] men Directplay werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Directplay is op de een of andere manier van mijn PC verdwenen, ik heb geen id hoe dat gebeurd is :S
Als ik in de wizard geluidshardware testen probeer mijn microfoon te testen krijg ik de volgende foutboodschap: Er is een fout opgetreden tijdens de installatie van Directplay voice Foutcode: 0x80004005
Als ik dan op OK klik krijg ik de volgende boodschap: kan dpvsetup.exe niet uitvoeren, ga naar het onderdeel software in Configuratie scherm om het onderdeel te installeren.
Wat ik heb geprobeerd:
ik heb eerst DirectX 9 gedownload en geinstalleerd. Dit had geen effect, omdat ik de geinstalleerde dingen nergens kon vinden, en nog steeds dezelfde foutboodschap kreeg.
Ik heb geprobeerd Directplay te Downloaden, maar ik kon het niet installeren "omdat er een nieuwere versie van DirectX op de pc stond"
Op de Microsoftsite stond niets nuttigs, ik heb werkelijk geen id wat het kan zijn, verder heb ik totaal geen problemen met dingen, dit is het enige :S
Weet iemand wat ik kan doen om het op te lossen? :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Lees dit es?
Hardware acceleration gevalletje.

http://support.microsoft.com/?kbid=282882

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Dat stond al op Vol :S rare shit :(