Ik zou net Transport Tycoon deluxe op een laptop spelen echter kom ik een heel vies probleem tegen. De resolutie past zich namelijk niet aan wanneer ik fullscreen wil gaan spelen (iets wat op de pc wel gebeurt). Het werkelijke spel scherm blijft 640x480 en de rest van het scherm wordt simpel opgevuld met zwart. Nou is dit een aardig probleem omdat ik de desktop resolutie bijna drie keer zo groot heb en daarom is het vrij moeilijk om mijn rails goed neer te leggen
Verwijderd
kijk eens bij de video optis van het spel, het kan zijn dat tie automatisch herkend dat je laptop niet zulke goede video kwaliteiten heeft en daardoor op 640*480 blijft staan.
Check je bios...
Een laptop heeft daar settings voor...
Weet even niet hoe het heet..
Een laptop heeft daar settings voor...
Weet even niet hoe het heet..
de originele Transport Tycoon deluxe kan niet hoger dan 640*480. Sommige laptops kunnen het beeld uitrekken over het TFT scherm, maar dit wil je ook niet denk ik (lelijk). Best oplossing is denk ik OpenTTD te downloaden. Dit kan je gewoon windowed spelen, maar wel op dezelfde resolutie van je desktop.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verkleining van beelscherm bij games
Heb dus precies zelfde probleem..alleen met andere game
Welke laptop heb je en deden de games het in begin wel?
Heb dus precies zelfde probleem..alleen met andere game
Welke laptop heb je en deden de games het in begin wel?
Defunctus Deo Juvente
Alle ander spelen doen het wel alleen deze ttd niet (ja met de winxp patch). Maar openttd is super, dank je Ramon
Omdat waarschijnlijk al die andere spellen de native resolutie van je tft draaien
Pagina: 1