AA en AF per spel instellen op 9800 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:05
Kan dat? Bij nVidia wist ik wel dat het er was, heb het zelfs gebruikt! Maar in de Catalyst driver kan ik het niet vinden...?

Wie weet raad?

P.S. Dit stond niet in de FAQ en ook niet in de search? Hoe kan dat? Of ben ik dom?

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:05
Profielen voor anti-aliasing en anisotropic filtering???

Lalalalala, dom dus...

Maar kan dit alleen met Rage3dTweak en Powerstrip? Niet met de Catalyst zelf?

[ Voor 4% gewijzigd door Atomius op 02-07-2004 15:32 ]

Verwijderd

Bij de Omega drivers zit er RadLink bij waarmee je per spel je snelheid (GPU/Mem), AA/AF etc voorkeursinstellingen kan meegeven.
http://www28.brinkster.com/chrisww1942/faq.htm

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:15

gws24

Thinking is hard!

Je kan dit instellen in de 3D tab van de ATI Display settings. Daar kan je custom profielen aanmaken. Het enige nadeel is dat je, als je ze wil gebruiken steeds hier naar toe moet om ze te veranderen. Werkt volgens mij niet zo dat ie automatisch het goede profiel pakt bij elk spel.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
Het zou idd makkelijker zijn als je een profieltje aan kunt maken voor elk spel (verwijzen naar het desbetreffende .EXE bestand) zodat alle AA en AF instellingen automatisch worden toegepast bij het opstarten van het spel...

Heb hier ook al vorig jaar een topic over geopend maar heb er verder niet veel over kunnen vinden....

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 02-07-2004 16:33 ]