Gotters,
Ik ben bezig om een online teksteditor te bouwen. Ik heb een heleboel mooie oplossingen gevonden en gebruik ook veel van die code. Ik zit nu alleen met een probleem.
Ik gebruik een overlib die wordt aangeroepen met een onmouseover. Heel simpel
ds('Deze tekst komt dan tevoorschijn'). Heel simpel, standaard javascript. Werkt perfect.
de code ziet er dan zo uit:
Nu kan dit ook door mensen worden toegevoegd. Dit gebeurt in een popup waar nog wat meer properties kunnen worden meegegeven.
Daarna ga ik het toevoegen in de tekst en dat doe ik met pasteHTML.
Dit heeft de goede eigenschap dat het alles valid HTML maakt. Alleen mijn functies ook. Als ik naar de source kijk zie ik het volgende verschijnen:
Dit is niet de bedoeling en bovendien klapt ie.
Weet iemand een oplossing want ik zit me al drie uur rot te staren op dit probleem. Een aantal oplossingen die niet helpen (ipv alleen ds('tekst'):
- function ds('tekst');
- function ds('tekst') {};
Ik ben bezig om een online teksteditor te bouwen. Ik heb een heleboel mooie oplossingen gevonden en gebruik ook veel van die code. Ik zit nu alleen met een probleem.
Ik gebruik een overlib die wordt aangeroepen met een onmouseover. Heel simpel
ds('Deze tekst komt dan tevoorschijn'). Heel simpel, standaard javascript. Werkt perfect.
de code ziet er dan zo uit:
HTML:
1
| onmouseover="ds('Deze tekst komt dan tevoorschijn');" |
Nu kan dit ook door mensen worden toegevoegd. Dit gebeurt in een popup waar nog wat meer properties kunnen worden meegegeven.
Daarna ga ik het toevoegen in de tekst en dat doe ik met pasteHTML.
Dit heeft de goede eigenschap dat het alles valid HTML maakt. Alleen mijn functies ook. Als ik naar de source kijk zie ik het volgende verschijnen:
HTML:
1
2
3
4
| onmouseover="function anonymous()
{
ds('assaddas');
}" |
Dit is niet de bedoeling en bovendien klapt ie.
Weet iemand een oplossing want ik zit me al drie uur rot te staren op dit probleem. Een aantal oplossingen die niet helpen (ipv alleen ds('tekst'):
- function ds('tekst');
- function ds('tekst') {};