Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Netserver LH Pro voeding vervangen voor ATX?

Pagina: 1
Acties:

• Neowize1
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 12:38
Ik heb hier een netserver LH pro staan, maar de voeding is dood. Dit is geen gewone voeding, maar een hp brouwsel met een gekke amp aansluiting naar het moederbord.
Ik weet dat het mogelijk is een atx voeding om te modden naar een netservervoeding.. gebruikmakend van de conector van de dode voeding..

Het probleem is dat ik niet weet hoe dat werkt, wie weet dit wel? :)

Verwijderd

Heb je wel de volledige pinout van de Netserver LH pro voeding?

• Neowize1
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 12:38
Als ik dat zou hebben, zou ik t zelf ook wel kunnen fabriceren.. maar die heb ik dus niet.

Verwijderd

Post dan eens eerst alles wat je wel weet (soorten stekkers, kleurcode bedrading, opschrift stickers etc). Daarnaast heb je dikke kans dat het gewoon op de print staat gedrukt binnen in de voeding waar elke draad/pin voor is.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/36162/thumb.jpg

Alleen met het part.nr. 0950-3047 / 5063-8368 / 5063-8367 / 5063-8368 / 5063-5690 kunnen we namelijk weinig en jij bent diegene met de voeding op zijn schoot. Check ook je moederbord handleiding voor pinouts. ;)

Overigens zie ik de voeding voor $65~90,- te koop staan, wellicht een overweging als je de kast ook nog in oorspronkelijke staat wilt houden.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 23:09 ]

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

Arioch

<geek>

met een multimeter kun je ook al ver komen denk ik :)