Nadat mijn vorige Topic gesloten werd door te weinig gegevens, probeer ik nog eens na een lange tijd te zoeken achter het probleem maar het maar niet vinden.
Ik zou wel graag reageren op Topics, maar daarvoor ken ik te weinig van VB6. Kben nog een beginner
Ik zet gegevens over van excel naar mijn VB6 programma. Maar wanneer ik gegevens wil zoeken in het Excel bestand krijg ik een foutmelding. Ik gebruik volgende code. Deze code werkt wel om een record te zoeken in access.
Ik werk met Excel 2000 en de foutmelding is: The micorsoft jet engine could not find the object "Select * from Leverancier1" ==> Hierbij denk ik dat ik de onjuiste code gebruik.
Naamgeving en dergelijke kloppen volledig. Is het niet zo dat de code om te zoeken in access hetzelfde is of voor Excell???
Ik maak gebruik van:
Defaultype= usejet
connect = excel 8.0
En ik heb eens de databasequery geprobeert die je hebt in excel, maar wanneer ik erop druk slaat excel door.
Heeft iemand raad??
Ik zet gegevens over van excel naar mijn VB6 programma. Maar wanneer ik gegevens wil zoeken in het Excel bestand krijg ik een foutmelding. Ik gebruik volgende code. Deze code werkt wel om een record te zoeken in access.
Ik werk met Excel 2000 en de foutmelding is: The micorsoft jet engine could not find the object "Select * from Leverancier1" ==> Hierbij denk ik dat ik de onjuiste code gebruik.
code:
1
2
3
4
5
| If Combo1.ListIndex = 0 Then Data1.RecordSource = "Select * from Leverancier1 Where Productnummer like '" & txtSearch.Text & "'" Data1.Refresh Else End If |
Naamgeving en dergelijke kloppen volledig. Is het niet zo dat de code om te zoeken in access hetzelfde is of voor Excell???
Ik maak gebruik van:
Defaultype= usejet
connect = excel 8.0
En ik heb eens de databasequery geprobeert die je hebt in excel, maar wanneer ik erop druk slaat excel door.
Heeft iemand raad??
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 15:07 ]