Toon posts:

ZM80C-HP voor FX 5200

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb een Geforce FX 5200 in mn Amd 2800+ systeem zitten met Asus A7V600 moederbord.
Zo'n vid kaart is natuurlijk niet veel waard dat weet ik zelf ook :7 allleen nu is de vraag tot hoe ver ik hem zou kunnen overgassen met deze Zalman 80C-HP

mn chip ervan loopt standaard op 250MHz en geheugen op 400 Mhz
Tot hoe ver zou ik dit omhoog kunnen gooien?!?

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/upload/product/zm80c_hp_a_p.jpg

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:42
1 Wat heeft dit met Processors, Mobo's & Geheugen te maken? Dit hoort in DOC thuis.
2 Niemand kan zeggen tot hoever je kan komen. Als je pech hebt niet ver.. met geluk heel ver. Veel schiet je er niet mee op iig met een FX5200.
3 Zoek eens naar reviews van deze cooler en hoever ze ermee konden overklokken.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
je core kan denk ik wel 280/295 halen, volgensmij word dat ding van jou nog niet eens warm.
Ik heb zelf een ZM80A-hp op een Geforce4 ti 4400, en hij kan nog goed geoc't worden
(check specs) (default 275, oc zonder fan op heatsink 305)

je geheugen heeft hier verder niks me te maken, want allene je gpu word gekoelt... verder
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif ik dit topic ff...

edit:

zorg verder voor een goede airflow...
goodluck

[ Voor 16% gewijzigd door ixl85 op 02-07-2004 15:16 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:55:
Hey tweakers ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb een Geforce FX 5200 in mn Amd 2800+ systeem zitten met Asus A7V600 moederbord.
Zo'n vid kaart is natuurlijk niet veel waard dat weet ik zelf ook :7 allleen nu is de vraag tot hoe ver ik hem zou kunnen overgassen met deze Zalman 80C-HP

mn chip ervan loopt standaard op 250MHz en geheugen op 400 Mhz
Tot hoe ver zou ik dit omhoog kunnen gooien?!?

[afbeelding]
Met overclocken zijn geen garanties te geven hoe ver je komt, maakt niet uit wat voor kaart of koeling je hebt. Dit staat overigens ook in de DOC faq aangegeven. De ene figuur komt gewoon verder dan de andere met dezelfde kaart en koeling, hangt van zoveel factoren af. Is ook kwestie van er genoeg van afweten en een dosis geluk.

Aangezien dit dus in de DOC faq behandeld wordt, gaat deze dicht :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.