Ik heb vandaag mijn motorola mpx200 binnen gekregen vanuit engeland. Harstikke cool toestel, alleen de t9 is alleen in het engels, duits en frans. Omdat ik meestal in het nederlands sms sturen zou ik graag dit kunnen instellen. ik heb een beetje rond gezocht op internet en ben erachter dat ik dan t9dutch.dll nodig heb. Ik kan echter geen plek vinden waar ik deze kan downloaden. Heeft iemand voor mij dit bestand ?
Dit bestand is per fabrikant ook verschillend denk ik. Is hij op Internet echt nergens te downloaden? Neem anders eens contact op met de fabrikant van de telefoon.
Wat ik begrepen heb is dat dit bestand voor alle op ms smartphone draaiende toestellen gelijk is.Godjira schreef op 02 juli 2004 @ 14:55:
Dit bestand is per fabrikant ook verschillend denk ik. Is hij op Internet echt nergens te downloaden? Neem anders eens contact op met de fabrikant van de telefoon.
Ok, hmm, heb net ook eens gezocht naar het bestand, maar hij is inderdaad niet te vinden, alleen maar forums als GoT (hoewel wel slechterVerwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:56:
[...]
Wat ik begrepen heb is dat dit bestand voor alle op ms smartphone draaiende toestellen gelijk is.