Toon posts:

TNT2 M64 met wel geen tv-out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst een tnt2 m64 met tv-out gekocht, geeft WinME nergens een optie waar ik kan aan geven dat ik tv-out wil gaan gebruiken! Niet onder Displee, Atvanced, nergens....maar het heeft ooit gewerkt...
Ik heb zo'n beetje elke driver al geprobeerd (cd-rom, nVIDIA, Palit, etc,)
Iemand nog suggesties of maar trug naar de winkel?

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Auto d3t3ct plug & play monitor3n mo3t uit dan zou h3t mo3t3n w3rk3n. Hi3lp p3rf3ct bij m3 voodoo 3.

Verwijderd

Sommige kaarten willen die functie pas laten zien als er ook werkelijk een belasting van 75 ohm op die uitgang is aangesloten....

Verwijderd

Topicstarter
De vorige keer heb ik het inderdaad werkend gekregen door PnP monitoren uit te zetten. Nu ook gedaan, werkt alleen niet. :'(
Drivers opnieuw installed, maakt nix uit. TV staat aangesloten en aan, maar niets... aaarg
Nu moet ik wel zeggen dat er nog een Diamond Stealth II S220 naast ligt, zou dit uitmaken?
Dual monitor werkt wel, alleen in tabblad 'output device' achter 'advanced' staat alleen Monitor, Flatpanel staat er wel bij, maar is grijs, vroeger stond hier ook mijn tv bij.
TV sit trouwens aangeloten op die tulp achter op mu kaart, zou ik eens die S-VHS uitgang moeten proberen? TV-Tool heb ik trouwens ook al geprobeerd, monitor wordt zwart, TV blijft zwart. :?

Verwijderd

Vreemd, weet je het zeker, en goede drivers?!?

Verwijderd

Topicstarter
Yep alles al geprobeerd, drivers van Palit.com.tw (da zijn de lui die kaart bijelkaar hebben gesprokkeld), van nvidia.com, WinME herinstalled, lage resoluties geprobeerd, nada noppes nix maakt uit. Het is echt bizar, helemaal omdat het ooit al heeft gewerkt..... totdat ik de kaart opblies (ploef!), maar zonder problemen een nieuwe gekregen (garantie :) )
En nu dus dit..... :r
Ik ga denk ik maar es kijken of ie het met Win98 of 2k wel wil werken, het is tenslotte kerst, tijd zat ;)

Verwijderd

Heb een TNT2 M64 PRO met TV-out. Pas na aansluiten van een S-VHS kabel zowel aan de kaart alsook aan de TV keeg ik inderdaad de mogelijkheid om de TV als apparaat aan te kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dan maar ff toch een S-VHS kabel kopen, ik vertrouwde die duffe tulp-kabel eigenlijk toch al niet (wel doorgemeten en hij werkt, maar toch... ;) )
Weet iemand toevallig de maximum lengte van zo'n kabel, 'k heb +/- 5 meter nodig (wil ik het een beeeeeetje leuk wegwerken...). Anders maar weer ff op-en-neer naar de pc-boer in A'dam.
Pagina: 1