suse 9.1 en edonkey

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
ik heb gister edonkey0.53.3 + de gui geinstalleert op suse 9.1 heb daarna de gui opgestart zo als in de readme stond en een gebruikers naam en wachtwoord aangemaakt en aan gegeven waar de core zichbevind tot zo ver gaat alles goed.
druk daar na op spawn core en dan op go en dan begrijp ik er niks meer van want hij vraag constant of ik een localhost in (etc/host?) heb dat wel gevonden dat bestand staat in mijn root dir nou is mijn vraag hoe geef ik edonkey aan waar hij dat bestand kan vinden heb al gezocht op het forum en met de search maar kan mijn probleem niet vinden of ik zoek verkeerd kan ook.

ben nog een newbie als het gaat om linux.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi!
Om eerlijk te zijn snap ik niet helemaal wat je bedoelt en wat je geprobeerd hebt. In NOS policy - updated 01/04/03 staat een aantal eisen dat wij stellen aan een startpost. Bijvoorbeeld een duidelijke zinsbouw, een duidelijke probleemstelling en wat je zelf al geprobeerd en gezocht hebt. Dingen die ik niet echt zie terugkomen in je post, wat vaker gebruik maken van leestekens en hoofdletters zou prettig zijn, en iets meer eigen initiatief op het gebied van proberen en zoeken op bijvoorbeeld google of in de docs van edonkey, succes!

Dit topic is gesloten.