Toon posts:

[PC] Perimeter missie Biohazard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom maar niet voorbij missie Biohazard. De bedoeling is Diggers onder het Frame te sturen zodat die gedwongen wordt te disconnecten van de oppervlakte. Ik stuur dus leuk 50 diggers eronder door, maar hij blijft gewoon staan!
Iemand ideeën?

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand dit spel ofzo???

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

[rml][ PC] Perimeter[/rml] stel daar je vraag maar, omdat daar het topic eigenlijk bedoeld voor is.

[ Voor 42% gewijzigd door eghie op 02-07-2004 19:41 ]

Verwijderd

eghie schreef op 02 juli 2004 @ 19:40:
[rml][ PC] Perimeter[/rml] stel daar je vraag maar, omdat daar het topic eigenlijk bedoeld voor is.
Nee, dat is het niet. Daar is Spielerij - Problemen & Vragen voor bedoeld.

markdking: Zou je je topics niet binnen 24 uur weer willen kicken?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 20:00 ]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Je moet niet de grijze ondergrond icoontjes gebruiken, maar de rooie :p (naampjes kwijt).
Staat ook al in het grote topic overigens.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
ondergrond icoontjes? oke... een beetje meer uitleg zou op z`n plaats zijn... Bedoel je soms andere units ofzo???

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-02 10:12

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik denk dat ik wel weet welk level biohazard is, je krijgt daar een special weapon volgens mij. Je moet dan constant verhinderen dat hij oplaad tot spiral level 100%! Er is een soort graaf wapen (nee, niet die rode dingen) die helemaal onderaan in je interface staat (ben naam vergeten). Dit ding vliegt naar de basis gaat vlak voor zijn target de grond in en 'woelt' de grond om door explosies te creeeren. Zeer sterk wapen btw. Als je dit met 2 squads kan blijven volhouden om ste beurt dan kan je gewoon rustig je basis uitbouwen.

Ik heb op een gegeven moment zelfs zo'n derde squad met dezelfde units gebruikt. Als je met dit derde squad vital plekken pakt (energy cores die een hoop verbinden) dan sloop je zijn hele basis. Ik heb dus ook enkel en alleen deze unit gebruikt in dat level.

[ Voor 3% gewijzigd door LtMarx op 03-07-2004 11:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan m`n officers en technicians wel nanomorfen in zogenaamde diggers, maar die graven zich een weg onder de grond door en vliegen er niet gelijk naar toe. Over dat wapen heb ik niks gehoord. Vooraf aan de missie wordt verteld dat je het opladen tegen moet houden door subterra units onder de basis te laten graven. Maar die diggers, waar je je squad al gelijk aan het begin 5 van kan laten morfen doen niet zo veel.

Verwijderd

Topicstarter
ok, het is me gelukt:

eerst even m`n laser lab naar lvl2 geupgrade en toen kon ik andere subterra units maken die wel schade aan gebouwen kunnen aanrichten.
Toch bedankt voor alle reacties!
Pagina: 1