I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Ik heb wel ergens gelezen dat er ooit een Speedtouch software was waar een bug inzat die ervoor zorgde dat het modem automatisch aanging bij het inschakelen van de spanning... Deze bug is middels een update opgelost, maar nu wil ik die bug erweer in hebben, zonder de software te downgraden...
[ Voor 29% gewijzigd door haggard op 02-07-2004 14:31 ]
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Upgraden naar deze software stand heeft geen nut. Het is een hardwarematige aanpassing in het modem omdat KPN gek werd van mensen die belden dat de ADSL het niet meer deed na een dipje in het spanningsnet
Dus of je provider ervan overtuigen dat hij steeds spontaan uitvalt en ze hem omruilen voor je, of een kennis zoeken die wil ruilen met je
Suc6 ermee.
Never underestimate the power of stupid people in large groups.
[ Voor 21% gewijzigd door haggard op 02-07-2004 16:27 ]
Wat ik erg vervelend vind is dat hij regelmatig geen verbinding meer heeft na een nacht en dat ik hem moet resetten oid. Waarschijnlijk dus door die dipjes in de stroom toevoer. Met mijn oude Speedtouch modem (á la 2001/2002) heb ik daar nooit problemen mee gehad. Dat was echt altijd "always on" zonder gezeur. Heb er nooit een verbindings probleem mee gehad.
Overigens, heb je het al geprobeerd met een tijdschakelaar of gaat hij echt niet uit zichzelf aan als je de spanning eraf hebt gehaald?
Die van mij is in maart 2003 geleverd en heeft het ook al.Renever schreef op 02 juli 2004 @ 16:04:
De nieuwste SpeedTouch 510 modem met software versie 4.2.3, geleverd vanaf ongeveer 1 december 2003 gaat automatich aan als je er spanning opzet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||