Toon posts:

lg 1720B of lg 1720P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

Ik heb nu al meerder topics over dvi en d- sub door gelezen en ik kom geen eenduidige mening tegen over of dvi de extra kosten waard is. Mijn " (luxe) probleem " is dat ik zit te twijfelen tussen de lg 1720b en 1720p. Het verschil tussen deze monitoren is dat de P versie een dvi-i aansluiting heeft en dat deze iets meer dan 100 euries duurder is. Is er iemand ze heeft zien draaien met en zonder dvi-i ?, zit er grote verschil kwa beeld kwaliteit tussen deze twee monitoren ? wat zouden jullie doen met of zonder dvi-i ?

jarrrod

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met TFT's dus ik kan niet zeggen of je DVI mist of niet.
Als ik n moest kiezen tussen een TFT met of zonder DVI dan zou ik toch zeker diegene met DVI nemen.
Ik heb zoiets van, mijn kaart ondersteunt het, het schijnt mooier te zijn, dus waarom een nieuwe monitor kopen die dit niet ondersteunt?
Vergelijk het met een dvd speler en tv die beide RGB scart ondersteunen. Maar je sluit ze aan met S-video ipv scart. Tuurlijk, het beeld ziet er helemaal niet verkeerd uit, maar het kan nog beter :)

PS: verbeter me als dit een kromme vergelijking is :P

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:15

gws24

Thinking is hard!

Waar ik werk is meestal alles aangesloten via D-sub omdat de compu waar ze aan hangen gebruik maakt van die aansluitingen. Laatst eentje op een DVI aansluiting gedaan op een andere compu (omdat die in de aanbieding was) en ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het veel beter beeld geeft, maar naar mijn gevoel was het dat wel, als je begrijpt wat ik bedoel.

Wat betreft jouw keuze, als je het geld hebt zou ik voor DVI gaan. Is toch de betere aansluiting omdat het geheel digitaal is. Je voorkomt er de omzetting mee van digitaal ==> analoog ==> digitaal wat denk ik toch een verlies aan kwaliteit oplevert.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.