Ik wil nog wel eens mijn telefoon syncen met outlook. Het probleem is echter dat mijn local machine (in dit geval mijn laptop) niet automatisch opstart. Ik moet hiervoor eerst naar de verkenner en dan naar 'My bluetooth places' gaan. Dan staat er in de status balk dat de local machine gestart is. Dan pas kan ik mijn telefoon syncen. Mijn vraag is hoe ik het voor elkaar krijg om deze local machine automatisch te laten opstarten?
Ik ben ook mijn icoontje kwijt van bluetooth die in de taakbalk staat (die van rood naar geel verandert). Deze heb ik een keer uitgevinkt in een menu, maar ik kan deze instelling niet meer vinden. Misschien dat hier de oplossing van het probleem ligt. Maar waar kan ik deze terugvinden
Ik ben ook mijn icoontje kwijt van bluetooth die in de taakbalk staat (die van rood naar geel verandert). Deze heb ik een keer uitgevinkt in een menu, maar ik kan deze instelling niet meer vinden. Misschien dat hier de oplossing van het probleem ligt. Maar waar kan ik deze terugvinden