hallo, ik heb een vreemd probleem. ik heb een nieuwe harde schijf in mijn computer gehangen en daardoor wat drive letters veranderd. ik weet dus hoe dat moet en heb alle topics hier erover gelezen.
mijn probleem is nu dat ik de letter van mijn cdrom speler niet meer in het rijtje in My Computer krijg, terwijl hij wel gewoon goed werkt (bij disk manager, als ik de letter verander, verschijnt hij tijdelijk wel en kan ik hem gewoon gebruiken, maar bij een reboot is ie dus weer weg).
de situatie eerst:
HDD partities: C, D
cdrom speler: E
de situatie nu:
HDD partities: C, D, E
cdrom speler: F (letter kon ik dus wel toekennen, maar hij verschijnt niet)
waar kan dit aan liggen? ik heb alle opties met de IDE kabels en master/slave jumpers uitgeprobeerd en heb ook de cdrom andere letters gegeven, geen resultaat...
mijn probleem is nu dat ik de letter van mijn cdrom speler niet meer in het rijtje in My Computer krijg, terwijl hij wel gewoon goed werkt (bij disk manager, als ik de letter verander, verschijnt hij tijdelijk wel en kan ik hem gewoon gebruiken, maar bij een reboot is ie dus weer weg).
de situatie eerst:
HDD partities: C, D
cdrom speler: E
de situatie nu:
HDD partities: C, D, E
cdrom speler: F (letter kon ik dus wel toekennen, maar hij verschijnt niet)
waar kan dit aan liggen? ik heb alle opties met de IDE kabels en master/slave jumpers uitgeprobeerd en heb ook de cdrom andere letters gegeven, geen resultaat...