Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 17:38
Op mijn JVC CA-NXMD1R setje krijg ik telkens Disc Errors. Normaal gesproken houdt dat gewoon in dat je disc kapot is -no hard feelings, kan gebeuren!
Het vreemde is dat ik die disc errors pas heb gekregen nadat ik verhuisd ben (en mijn stereostekker zodoende uit het stopcontact heb gehaald). In de handleiding staat dat het flash geheugen van de stereo wordt gewist als de set langer dan 24 uur zonder stroom heeft gezeten... Verder is het bovenstaande probleem alleen van toepassing van op minidiscjes met het JVC merk.

Betreft het hier nu die crappy kopieerbeveiliging van MiniDisc waardoor mijn sterero de discs niet 'wil' herkennen (omdat het geheigen misschien gewist is?) of zijn die discs gewoon naar de filistijnen? Overigens lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat ze stuk zijn: ze zijn vrij nieuw en ik heb ze zeer weinig gebruikt.

Nouja, ik weet eigenlijk niet wat jullie hier voor iets zinnigs op kunnen zeggen , ik vraag me gewoon af of er ook andere mensen zijn met soortgelijke problemen met die zeer frustrerende Disc Erros!!! 8)7

Verwijderd

disc errors schijnen vaak aan het leesgedeelte van je speler te liggen...

trouwens.. je geheugen NAH!! beveiliging? als ik mijn disc mee zou nemen zou die het moeten doen...

Anway, ik denk dat je speler niet echt helemaal lekker meer is :(, misschien ff langs de winkel?