Ik heb een MSI K7T Pro moederbord in mijn comp liggen. Nu loop dat ding heel af en toe vast (bij 'overbelasting'), na een dag 'rust' werkt ie weer prima. Ik heb 's rond gekeken en heb (sorry, weet niet meer waar) gelezen dat er in één bepaalde productie-serie van dit type moederbord een foutje zit, waardoor er een chipje te warm wordt, waardoor de computer er mee kapt. Met name bij hoge belasting.
Nu wil ik dus dit moederbord vervangen door een ander, maar ik wil verder niets veranderen aan mijn systeem, dus geen ander geheugen of processor erin.
Wat is nu een goed alternatief voor dit moederbord? Maar dan dus wel zodanig dat wel mijn processor (Socket A) en mijn geheugen (DIMM) en in kunnen.
Had al ergens de K7T266 zien staan, maar daar kan mijn geheugen dus niet in.
De Chaintech 7AIA5 werd ook als alternatief geopperd, (is een MicroATX, wat moet ik me daar bij voorstellen? gewoon en wat kleiner moederbord, maar geen 'kleinere' prestaties hoop ik?)
Iemand suggesties?
Nu wil ik dus dit moederbord vervangen door een ander, maar ik wil verder niets veranderen aan mijn systeem, dus geen ander geheugen of processor erin.
Wat is nu een goed alternatief voor dit moederbord? Maar dan dus wel zodanig dat wel mijn processor (Socket A) en mijn geheugen (DIMM) en in kunnen.
Had al ergens de K7T266 zien staan, maar daar kan mijn geheugen dus niet in.
De Chaintech 7AIA5 werd ook als alternatief geopperd, (is een MicroATX, wat moet ik me daar bij voorstellen? gewoon en wat kleiner moederbord, maar geen 'kleinere' prestaties hoop ik?)
Iemand suggesties?