[MSI K7T Pro] vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik heb een MSI K7T Pro moederbord in mijn comp liggen. Nu loop dat ding heel af en toe vast (bij 'overbelasting'), na een dag 'rust' werkt ie weer prima. Ik heb 's rond gekeken en heb (sorry, weet niet meer waar) gelezen dat er in één bepaalde productie-serie van dit type moederbord een foutje zit, waardoor er een chipje te warm wordt, waardoor de computer er mee kapt. Met name bij hoge belasting.

Nu wil ik dus dit moederbord vervangen door een ander, maar ik wil verder niets veranderen aan mijn systeem, dus geen ander geheugen of processor erin.

Wat is nu een goed alternatief voor dit moederbord? Maar dan dus wel zodanig dat wel mijn processor (Socket A) en mijn geheugen (DIMM) en in kunnen.
Had al ergens de K7T266 zien staan, maar daar kan mijn geheugen dus niet in.
De Chaintech 7AIA5 werd ook als alternatief geopperd, (is een MicroATX, wat moet ik me daar bij voorstellen? gewoon en wat kleiner moederbord, maar geen 'kleinere' prestaties hoop ik?)

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Vermeld eerst eens wat voor geheugne je hebt. DIMM kan namelijk van alles zijn (EDO, SDR SDRAM, DDR SDRAM enzovoorts).

microatx is gewoon het formaat van het mobo.

Ik vermoed dat je een probleem hebt met je condensatoren, dat gebeurd veel met deze borden. Zie ook Project Florida - A motherboard is reborn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Laatst online: 16-08 20:27
K7T vreet SDRAM. Ik had zelf een K7T-pro-2-a, ga ik binnenkort vervangen door zo'n Florida mobo (van Terw_dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Reino
Oh sorry, domdomdom...SDRAM heb ik erop zitten...geen DDR, dat is namelijk het probleem met de K7T266, daar moet DDR op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op die borden zijn slecht condensatoren aanwezig die gaan lekken
je kunt ze gratis bestellen bij msi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

El Reino schreef op 02 juli 2004 @ 11:52:
Oh sorry, domdomdom...SDRAM heb ik erop zitten...geen DDR, dat is namelijk het probleem met de K7T266, daar moet DDR op...
Dan wordt je keuze wat beperkt. Die MSI 6340s supporten dat iig, die (imho) brakke ecs k7s5a's ook. Verder zou ik er zo geen weten die nu nog verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik denk dat je met "SDRAM" eigenlijk "SDR SDRAM" (Single Data Rate Synchronous Dynamic Random Access Memory) bedoelt? Want DDR (Double Data Rate) valt ook onder SDRAM namelijk ;)

Wel, in de FAQ van dit subforum kun je onder "Interessante topics op PMG" een linkje vinden naar een topic met een verzameling van SDR mobo's voor de AthlonXP B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46
de K7S5A is al eerder genoemd, deze werkt prima en kan zelfs nog 2600+ aan. Vele mensen gebruikten dit bord naar tevredenhei, sommigen vinden het echter prutding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik denk dat je beter een DDR 400MHz FSB bordje (40 euro) met een nieuw reepje 512MB PC3200 DDR (90 euro) kunt kopen. Dan kun je er later ook nog es voor niet teveel geld de snelste athlon XP cpu op zetten (is heel wat sneller dan die Duron die je nu hebt ;)).
Dat sdr sdram wat je nu hebt kun je nog wel verkopen voor een paar tientjes.

Maar als je echt een budgetoplossing wilt zou ik kijken naar een tweedehands bordje. Bijv. een ECS K7s5a (prima bordje imo). Daar past zowel sdr als ddr in en hij kan ook nog redelijk snelle athlon XP's aan (iig tot 2400).

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 02-07-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

jantje112 schreef op 02 juli 2004 @ 12:30:
de K7S5A is al eerder genoemd, deze werkt prima en kan zelfs nog 2600+ aan. Vele mensen gebruikten dit bord naar tevredenhei, sommigen vinden het echter prutding.
ik heb zo`n bordje en ben meer als tevreden ding draait nu al 1.5 jaar zonder problemen. met een 1700 + 512 ddr ati 9200 pro 128 mb en ik heb een superstabiel systeem. ;) en hij eet inderdaad ook sdram en het mooiste is dat het bordje 35 eruo kost. ;)

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

jantje112 schreef op 02 juli 2004 @ 12:30:
Het ligt er maar aan wat voor geheugen je op de K7S5A wil gebruiken. De SiS chipset is nogal kieskeurig wat betreft geheugen. Maar als je gewoon merkgeheugen neemt dat geheel aan de JEDEC specificaties voldoet, dan is er gewoonlijk geen vuiltje aan de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

BalusC schreef op 02 juli 2004 @ 12:40:
[...]
Het ligt er maar aan wat voor geheugen je op de K7S5A wil gebruiken. De SiS chipset is nogal kieskeurig wat betreft geheugen. Maar als je gewoon merkgeheugen neemt dat geheel aan de JEDEC specificaties voldoet, dan is er gewoonlijk geen vuiltje aan de lucht :)
En het wil nog wel eens uitmaken welke van de 6 revisies je hebt van het ding.
mijn broertje heeft er ook eentje en daar werkte geheugen wat ik van iemand van zijn k7s5a heb gkeregen dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Reino
Hmm nuttige reacties. Dank

Ik zal 's ff kijken wat ik ga doen

(P.S. ik heb geen duron :P ik heb namelijk een beetje gelogen, het is niet mijn eigen comp, maar die van mijn pa en ma :) , die verschilt net een beetje van mijn specs)
(PP.S. mijn eigen MSI K7T Pro moederbord werkt overigens prima, nog nooit probs mee gehad, terwijl ik wat meer zwaarder werk op de comp doe dan mijn ouders....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waarschijnlijk heb jij een betere voeding dan je ouders dan, als er iets is waar zwakke condensatoren van onderuit gaan is het wel een wisselvallige voedingsstroom.

Maar goed, kijk ook gewoon even bij V&A rond, willekeurige 2e hands SoA plank met Via KT133A, KM133A, ALi Magik1, SiS 735, 730 of sommige KT266-jes wil hiermee werken.

Let trouwens bij de CT-7AIA5 op welke revisie je hebt, de oudere revisie heeft een KT133 chipset en kan dus alleen 100MHz FSB aan. De latere heeft KT133A en is net zo snel (of traag) als een andere KT133A plank

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 11:55:
op die borden zijn slecht condensatoren aanwezig die gaan lekken
je kunt ze gratis bestellen bij msi
Kan je me dan misschien eens een adres van MSI of een MSI dealer bezorgen welke *WEL* reageert als je ze mailed ?

Ik ben al maanden op zoek naar 4 vervangcondensatoren voor een defecte K7T Turbo, en geen enkele dealer in Belgie wil helpen. Ik heb ook al enkele mails naar dealers in zuid Nerderland verzonden, maar ook vanuit die hoek krijg ik gewoon geen reactie.

Dus als je me uberhaupt nog een adres of email kan bezorgen van iemand uit Zuid Nederland welke die dingen kan leveren zou ik je eeuwig dankbaar zijn 8)

Ik weet niet of ik hier emails mag posten, maar probeer het toch :)

Info mag je mailen naar : luxor AT telenet DOT be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:36:
[...]

Kan je me dan misschien eens een adres van MSI of een MSI dealer bezorgen welke *WEL* reageert als je ze mailed ?

Ik ben al maanden op zoek naar 4 vervangcondensatoren voor een defecte K7T Turbo, en geen enkele dealer in Belgie wil helpen. Ik heb ook al enkele mails naar dealers in zuid Nerderland verzonden, maar ook vanuit die hoek krijg ik gewoon geen reactie.

Dus als je me uberhaupt nog een adres of email kan bezorgen van iemand uit Zuid Nederland welke die dingen kan leveren zou ik je eeuwig dankbaar zijn 8)

Je moet niet naar de dealers mailen maar naar MSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 15:36:
[...]

Je email kun je ook gewoon in je profiel zetten hoor :z

Maar misschien is het handiger hier die info te posten, dan hebben anderen er ook wat aan :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 02 juli 2004 @ 15:39:
[...]
Je moet niet naar de dealers mailen maar naar MSI
Heb ik reeds meermaals gedaan, geen antwoord gekregen. Net zoals geen enkele MSI dealer waarvan ik al email adressen vond, de moeite neemt te reageren.

Daarom dat ik heel graag informatie zou krijgen van iemand die wel een dealer of MSI zelf kent waar men wel de moeite neemt te reageren. :( Al is het een dealer uit het buitenland die me vervang condensators wil opsturen ofzo, en dat ikzelf de verzending moet betalen. Het maakt me niet uit. Ik lees alleen hier regelmatig dat mensen vervang stukken krijgen, en ik slaag er niet in iets of iemand te vinden die ze me wil bezorgen.

En verder heb ik half Belgie al afgezocht naar een electronica winkel die ze kan leveren, maar die 4700uF modellen die MSI gebruikt heeft zijn niet standaard, en in theorie mag je condesatoren met hogere spanningen gebruiken, maar die afmetingen zijn anders en passen dus niet zondermeer op die borden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 19:33:
[...]

Heb ik reeds meermaals gedaan, geen antwoord gekregen. Net zoals geen enkele MSI dealer waarvan ik al email adressen vond, de moeite neemt te reageren.

Daarom dat ik heel graag informatie zou krijgen van iemand die wel een dealer of MSI zelf kent waar men wel de moeite neemt te reageren. :( Al is het een dealer uit het buitenland die me vervang condensators wil opsturen ofzo, en dat ikzelf de verzending moet betalen. Het maakt me niet uit. Ik lees alleen hier regelmatig dat mensen vervang stukken krijgen, en ik slaag er niet in iets of iemand te vinden die ze me wil bezorgen.

En verder heb ik half Belgie al afgezocht naar een electronica winkel die ze kan leveren, maar die 4700uF modellen die MSI gebruikt heeft zijn niet standaard, en in theorie mag je condesatoren met hogere spanningen gebruiken, maar die afmetingen zijn anders en passen dus niet zondermeer op die borden.
Atlas heeft inmiddels 3x gewoon via MSI die dingen betsteld en ze heel netjes toegestuurd.
Als ze niet direct reageren op de e-mail kun je ze ook altijd even bellen.

Anders kun je altijd nog even bij conrad te kijken ofzo, die leveren dat spul ook best vaak (als je dat nog niet gedaan hebt).

Anders is het zo dat het misschien mogelijk is om het bord gewoon te laten repareren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 19:33:
[...]

Gewoon bellen naar MSI. Dan krijg je ze zo :)

De stelregel: Ga ervan uit dat grote bedrijven _niet_ terugmailen :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 03 juli 2004 @ 20:25:
[...]

Atlas heeft inmiddels 3x gewoon via MSI die dingen betsteld en ze heel netjes toegestuurd.
Als ze niet direct reageren op de e-mail kun je ze ook altijd even bellen.

Anders kun je altijd nog even bij conrad te kijken ofzo, die leveren dat spul ook best vaak (als je dat nog niet gedaan hebt).

Anders is het zo dat het misschien mogelijk is om het bord gewoon te laten repareren :)
Ikzelf ben van Belgie dus 'even' bellen naar Nederland is niet direct goedkoop :)

Het bord binnendoen voor RMA ligt ook niet voor de hand omdat ik de defecte condensatoren er reeds afgesolderd heb. Ik zoek gewoon een MSI dealer uit Belgie of zuid Nederland die de moeite wil doen enkele vervangcomponenten te leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op 03 juli 2004 @ 20:27:
[...]

Gewoon bellen naar MSI. Dan krijg je ze zo :)

De stelregel: Ga ervan uit dat grote bedrijven _niet_ terugmailen :P
Alsof jij naar MSI in Taiwan zou bellen :)

Heb jij ervaring met het verkrijgen van vervangcondensatoren ? Zoja, via welke dealer of winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 12:56:
[...]

Alsof jij naar MSI in Taiwan zou bellen :)

Heb jij ervaring met het verkrijgen van vervangcondensatoren ? Zoja, via welke dealer of winkel ?
Lezen is ook een vak :Z

Atlas en Terw_Dan hebben samen voor 63 moederborden vervangingscondensatoren van MSI Nederland BV gekregen. Niet via een of andere winkel. Bel hen direct. Dat schreef Atlas ook duidelijk genoeg...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ECS K7S5A Pro.. Geen enkel probleem mee.. Draaide vroeger als servertje met 512 Mb. SDR SDRAM met een Duronnetje 1800, nu doet dit bordje zijn redelijke werk als gaming-machine voor mijn vriendinnetje.. :z Geen stabiliteitsproblemen mee gehad eigenlijk, nul, zilch.. Het bordje is ook lekker goedkoop @ 35 euro.. (dat is als je per sé een nieuw bordje moet hebben, anders moet je idd maar kijken bij V&A van tweakers.net)

@Terw_Dan (en/of dion_b):
Ik heb hier nog dat rotte MSI K7N2 Delta ILSR mobo liggen.. Ben er verder niks mee opgeschoten.. Wie wil 'm hebben? :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 14:42:
ECS K7S5A Pro.. Geen enkel probleem mee.. Draaide vroeger als servertje met 512 Mb. SDR SDRAM met een Duronnetje 1800, nu doet dit bordje zijn redelijke werk als gaming-machine voor mijn vriendinnetje.. :z Geen stabiliteitsproblemen mee gehad eigenlijk, nul, zilch.. Het bordje is ook lekker goedkoop @ 35 euro.. (dat is als je per sé een nieuw bordje moet hebben, anders moet je idd maar kijken bij V&A van tweakers.net)

@Terw_Dan (en/of dion_b):
Ik heb hier nog dat rotte MSI K7N2 Delta ILSR mobo liggen.. Ben er verder niks mee opgeschoten.. Wie wil 'm hebben? :+
verder offtopic.
Die wil ik wel hebben aan mijn muur eerlijk gezegd, want ik heb pas 1 rode plank tussen 90 groene en bruine hangen :P.
dion_b schreef op 05 juli 2004 @ 14:29:
[...]

Atlas en Terw_Dan hebben samen voor 63 moederborden vervangingscondensatoren van MSI Nederland BV gekregen. Niet via een of andere winkel. Bel hen direct. Dat schreef Atlas ook duidelijk genoeg...
't waren er 60 trouwens maar goed.
Gisteren hebben we er nog een stel onder handen genomen en dat ging verder ook allemaal goed. Dus gewoon MSI NL bellen (niet naar taiwan natuurlijk) en een soldeerboutje te hand nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dion_b schreef op 05 juli 2004 @ 14:29:
[...]

Lezen is een vak ja :Z

En dan mag *jij* mij eens vertellen wat de contact gegevens zijn van "MSI Nederland"

msi-info@msi-computer.nl heeft geen zin want reageren ze niet op.

En een telefoonnummer van MSI-Nederland kan ik nergens vinden.

Wel een waslijst dealers en/of verkooppunten op http://www.msi-computer.nl/verkooppunten/index.html

Dus als je me dan ook ineens "het" adres van MSI Nederland BV zou kunnen geven ipv enkel iets te herhalen waarop ik ook al gereageerd had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 16:34:
[...]

Lezen is een vak ja :Z

En dan mag *jij* mij eens vertellen wat de contact gegevens zijn van "MSI Nederland"

msi-info@msi-computer.nl heeft geen zin want reageren ze niet op.

En een telefoonnummer van MSI-Nederland kan ik nergens vinden.

Wel een waslijst dealers en/of verkooppunten op http://www.msi-computer.nl/verkooppunten/index.html

Dus als je me dan ook ineens "het" adres van MSI Nederland BV zou kunnen geven ipv enkel iets te herhalen waarop ik ook al gereageerd had...
Websites lezen is blijkbaar ook een vak :z

Klik voor de lol eens op 'Over MSI' en 'Contact' op die site waar je zelf naar linkt en beweeg je muis de kaart op NL.

Als je evenveel moeite had gestoken in gewoon zelf op zoek te gaan als je had in negatieve posts over Atlas en mij te schrijven waren je condensatoren al op weg naar je :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dion_b schreef op 05 juli 2004 @ 17:11:
[...]

Websites lezen is blijkbaar ook een vak :z

Klik voor de lol eens op 'Over MSI' en 'Contact' op die site waar je zelf naar linkt en beweeg je muis de kaart op NL.

Als je evenveel moeite had gestoken in gewoon zelf op zoek te gaan als je had in negatieve posts over Atlas en mij te schrijven waren je condensatoren al op weg naar je :o
Dan kan ik ineens even melden voor de andere users dat die overlay enkel werkt in IE en niet in Opera, FireFox of Mozilla.

Dank u wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:28:
[...]

Dan kan ik ineens even melden voor de andere users dat die overlay enkel werkt in IE en niet in Opera, FireFox of Mozilla.

Dank u wel.
Dat was Terw_Dan, Atlas en mezelf ook al opgevallen (we gebruiken alledrie standaard Firefox 0.7-0.9). Omgaan met een recalcitrante website is ook iets wat tot de basiskennis genoemd mag worden. Niet iets waar ik normaliter een opmerking over zou maken, maar het lijkt wel alsof je alles wilt doen om het feit dat jij het niet kon vinden op anderen af te schuiven. Neem gewoon zelf verantwoordelijkheid en accepteer dit als een leermoment...

Ik was zelf niet op zoek gegaan naar die telnr tot jij zo zeurderig deed, het duurde ongeveer 3 minuten voor ik het had. Van Atlas hoorde ik een vergelijkbare tijd. Dat betekent dat ofwel a) wij twee absolute genieen zijn en geen andere sterfelijken zoiets kunnen of b) jij ECHT meer tijd mag besteden aan (leren) zoeken dan anderen afzeiken :z

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dion_b schreef op 05 juli 2004 @ 18:35:
[...]

Dat was Terw_Dan, Atlas en mezelf ook al opgevallen (we gebruiken alledrie standaard Firefox 0.7-0.9). Omgaan met een recalcitrante website is ook iets wat tot de basiskennis genoemd mag worden. Niet iets waar ik normaliter een opmerking over zou maken, maar het lijkt wel alsof je alles wilt doen om het feit dat jij het niet kon vinden op anderen af te schuiven. Neem gewoon zelf verantwoordelijkheid en accepteer dit als een leermoment...

Ik was zelf niet op zoek gegaan naar die telnr tot jij zo zeurderig deed, het duurde ongeveer 3 minuten voor ik het had. Van Atlas hoorde ik een vergelijkbare tijd. Dat betekent dat ofwel a) wij twee absolute genieen zijn en geen andere sterfelijken zoiets kunnen of b) jij ECHT meer tijd mag besteden aan (leren) zoeken dan anderen afzeiken :z
Ik ben al maanden bezig ze ergens in Belgie te vinden. Aangezien dat niet lukt ben ik maar verder aan het kijken om ze via het 'buitenland' te kunnen bemachtigen. En Nederland is vanuit Belgie gezien nog steeds buitenland.

Ik probeer niets goed te praten van mezelf. Ik ben alleen begonnen met vriendelijk mailtjes te verzenden naar ettelijke bedrijven die MSI verdelen, en tot op heden nog nooit een antwoord terug gehad. Ik zal dus inderdaad genoodzaakt zijn een (duur) internationaal telefoontje te plegen om alsnog 'gratis' vervangonderdelen te kunnen bemachtingen.

En alhoewel jullie het blijkbaar normaal vinden dat grote bedrijven nooit reageren op mails, vind ik het van grote onbeschoftheid getuigen dat zelfs een secretaresse die mailbox niet eens kan bekijken of dat ze er een of andere auto reply opzetten.

Ik zeik dus niemand af, blijkbaar hebben jullie het geluk wel direct een adres gevonden te hebben waar je geholpen werd, en heb ik het geluk om in een land te wonen waar geen enkel MSI related bedrijf de moeite doet iets te doen als na-service.

En oh ja... ik vind het laag van je om mij nu te verwijten dat ik geen IE geprobeerd heb op een site omdat de rest niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 18:45:
[...]

Ik ben al maanden bezig ze ergens in Belgie te vinden. Aangezien dat niet lukt ben ik maar verder aan het kijken om ze via het 'buitenland' te kunnen bemachtigen. En Nederland is vanuit Belgie gezien nog steeds buitenland.

Ik probeer niets goed te praten van mezelf. Ik ben alleen begonnen met vriendelijk mailtjes te verzenden naar ettelijke bedrijven die MSI verdelen, en tot op heden nog nooit een antwoord terug gehad. Ik zal dus inderdaad genoodzaakt zijn een (duur) internationaal telefoontje te plegen om alsnog 'gratis' vervangonderdelen te kunnen bemachtingen.

En alhoewel jullie het blijkbaar normaal vinden dat grote bedrijven nooit reageren op mails, vind ik het van grote onbeschoftheid getuigen dat zelfs een secretaresse die mailbox niet eens kan bekijken of dat ze er een of andere auto reply opzetten.

Ik zeik dus niemand af, blijkbaar hebben jullie het geluk wel direct een adres gevonden te hebben waar je geholpen werd, en heb ik het geluk om in een land te wonen waar geen enkel MSI related bedrijf de moeite doet iets te doen als na-service.

En oh ja... ik vind het laag van je om mij nu te verwijten dat ik geen IE geprobeerd heb op een site omdat de rest niet werkt.
Tja, ik zou zeggen, plaats een ad in V&A met de waardes die je nodig hebt en misschien heeft een gotter er nog wat voor je liggen die hij voor een klein bedragje wegdoet.
Als MSI niet te bereiken is zou ik het zo proberen.
of koop een nieuw bord als je in 1 keer van het gezeur af wilt zijn
Pagina: 1