Toon posts:

[Nero 6] "klapt dicht" bij bewerken van ingelezen bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nero 6 oem versie 6.0.0.20 met Vission Express versie 2.0.1.1.0
Het proggie draait op XP, pentium 2.8, 1024 MB geheugen.

Op het moment dat ik videobestanden, bij het maken van een nieuwe film in vission express, wil toevoegen en deze wil gaan bewerken (hoofdstukken aanmaken, layout etc) dan stopt Nero er plots mee.
Als ik niet wil bewerken en meteen doorklik naar de functie van branden dan doet ie het wel....

Heb het boeltje al gedes- en geherinstalleerd, maar lijkt niks uit te halen.

Komt dit bekend voor en wat er aan te doen ?

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Het komt mij zeer bekend voor al weet ik nog niet hoe ik het precies moet oplossen. Ik bewerk zelf niks als ik videobestanden toevoeg in nerovision, maar compileer de boel meteen. Alleen bij het toevoegen van BEPAALDE (elke keer dezelfde) videobestanden kaptie er gewoon mee. Ik kan geen verschil ontdekken tussen die videobestanden. Nieuwste versie downloaden helpt niets. Help? :)

Verwijderd

Topicstarter
...weer wat vreemds... Nu doet de snelkoppeling van Express het ineens niet meer. Ik zit nogwel in de map waarin het boeltje geinstalleerd is... wat een waanzin 8)7

• mad_mavrick
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 12:46

mad_mavrick

There are 10 kinds of people..

Ik heb hier precies hetzelfde, alleen iedere keer dat ie eruit klapt krijg niet eens een melding in mijn eventlog!! 8)7

Ik heb trouwens nadat ik dit probleem constateerde ook mijn videokaart drivers geupdate en windows update gerund.... maar dat was niet de oplossing :(

Iemand een idee?

Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II

Verwijderd

eerst helemaal afmaken tot het branden toe.
Dan alles opslaan en terug gaan naaar jhet maken van hoofdstukken.
hoofdstukken maken en door klikken naar het branden.
Ik had ook dit probleem en heb het zo kunnen oplossen ik hoop dat het bij jullie ook opgelost is zo.

groet ramon

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Ik heb het probleem ook !
Maar het werkt ook niet als je het eerst saved en dan weer terug gaat...
De oplossing die ik tot nu toe heb is gewoon elke keer na een actie het bestand te saven. Mocht ie er dan uitvliegen dan kun je iig verder met waar je was gebleven. Met branden overigens geen last van dit probleem...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmidddels (gedwongen door andere omstandigheden...virus, spyware enzo) de hele XP fabriek weer opnieuw moeten installeren... Geen problemen meer.
Dus misschien dat bij de anderen het probleem ook veroorzaakt wordt door virus, spyware, spam of noem maar op....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 20:58 ]

Verwijderd

Nero vision express 3 en avisynth verdragen elkaar niet goed :( . Ik had hetzelfde probleem maar na deinstallatie van avisynth liep nero vision express weer als een zonnetje :)

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met Nero vision express versie 3. Met dit programma heb ik een menu gemaakt waarmee ik mpg-bestanden (4 stuks van ruim 30 minuten) wil afspelen. Tijdens het branden van dit project loopt het programma vast. De verstreken tijd in het programma blijft echter wel doorlopen, maar er gebeurt verder niets meer. Afsluiten kan dan alleen nog via CTRL-ALT-DEL. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt voor reactie.

Heb een pentium 4, met 2.4 Mhz en 512 mb geheugen.

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Is toch blijkbaar wel een meer voorkomend probleem....erg vervelend en nog steeds niemand met een oplossing.
Mijn probleem is tegenwoordig iets veranderd, een onderdeel van het programma loopt nu gewoon vast. Bijv. als je automatische chapterdetectie doet, loopt die naar 8% en dan gaat die niet verder. Zelfde geldt voor branden (al eerder gemeld), wil je beginnen, lijkt goed te gaan, loopt die tijdens het decoderen vast. Errug vervelend dus.
Heel XP opnieuw installeren, lijkt me een beetje overdreven. Avisynt is niet meer aanwezig en de computer (p4 2.8ghz 1gb intern xp-pro) is virus en spyware vrij volgens de scanners (hitman en nav2004)....
Heeft er iemand misschien dan alsnog een oplossing of eventueel een goed alternatief voor nerovision ?? Het programma opzich vind ik super, alleen als het werkt uiteraard !

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
ik heb dit probleem nu ook. Geen avisynth geinstalleerd of wat dan ook.

Iemand al een oplossing?

• cornelixnootje1
iemand anders?

• cornelixnootje1
nog iemand anders? :+

Verwijderd

Topicstarter
....ik vrees een verse installatie van XP voor je.... 8)7 ...schijnt succesvolste methode te zijn...
Pagina: 1