Ik heb een toshiba satellite pro laptop met een nvidia grafische kaart en nu een tweede monitor aangesloten zodat ik beide als buroblad kan gebruiken. Werkt allemaal perfect; alleen is mijn laptopmonitor de primaire en dat wil ik niet. Nu is daar een handig vinkje voor om dit te wisselen; alleen deze is uitgegrijsd!! Iemand een idee hoe ik primair en secundair kan switchen????
Meestal is dr een knopje voor op je toetsenbordje, meestal iets met de Fn toets icm met wat anders...
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
En je moet het vinkje zetten bij de monitor die primair moet worden, niet degene bij wie dat nu is. Bij mij is geloof ik dat vinkje ook altijd grijs bij m'n primaire monitor.
[ Voor 4% gewijzigd door GX op 02-07-2004 10:49 ]
Jup dat klopt (iig ook zo hier op mijn bak, met radeon 8500 en een matrox g200)GX schreef op 02 juli 2004 @ 10:48:
En je moet het vinkje zetten bij de monitor die primair moet worden, niet degene bij wie dat nu is. Bij mij is geloof ik dat vinkje ook altijd grijs bij m'n primaire monitor.
Ja; dat had ik gelezen; dat het vinkje bij de monitor die primair moet worden... alleen bij mij zijn beide vinkjes grijs....
Ik heb het zelfde probleem met een Nvidea GF440 GO in een Dell Latitude. Ik heb het nooit op weten te lossen.....
je kan de monitoren ook slepen, en ze zo verwisselen. Misschien helpt dat?
-
Slepen werkt niet..... En tijdens het opstarten met de FN toets switchen naar de hoofdmonitor lukt eveneens niet
Iemand nog meer suggesties???
Pagina: 1