Lekker zijn is een gave :)
jah... iig de settings die ik zelf kan doen op de frontpage. En heb de spam filter op het werk gecontroleerd en ook nog gezocht in de mail gateway logs of daar het adres van de tweakers.net nieuwsbrief voor kwam. maar die komt daar ook niet in voor.
heb me eergisteren al opnieuw geregged voor die nieuwsbrief maar gisteren niet ontvangen.
heb me eergisteren al opnieuw geregged voor die nieuwsbrief maar gisteren niet ontvangen.
ja maar het heeft het steeds gedaan... op dit mail adres. En als ik ander mail adres hier wil gebruiken moet ik die van een gebruiker nemen en dat is niet wenselijk.Robin Vreuls schreef op 02 juli 2004 @ 11:01:
Ook al eens geprobeert om een ander mailadres te gebruiken?
Heb je het ding al binnen gehad? Ik hoor hem namelijk ook om 20.00 uur te krijgen en hij kwam daarnet pas binnen terwijl ik ieder kwartier mijn mail check. Het zou dus in theorie ook een trage mailserver zijn aan onze kant.
21 juli was de laatste die ik gekregen heb..Harm schreef op 02 juli 2004 @ 21:31:
Heb je het ding al binnen gehad? Ik hoor hem namelijk ook om 20.00 uur te krijgen en hij kwam daarnet pas binnen terwijl ik ieder kwartier mijn mail check. Het zou dus in theorie ook een trage mailserver zijn aan onze kant.
Ik denk juni
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Pagina: 1