Toon posts:

how to printerserver (freesco 0.2.7)

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSl en dat gaat via de Alcatel Speedtouch 510i router modem.
Nu wil ik een printerserver neer gaan zetten, en dit schijnt te moeten lukken met freesco.
Ik kan natuurlijk ook een jetdirect of iets dergelijks kopen, maar ik wil het graag met een oude pc proberen :) :)

Nu ben ik al een tijd bezig geweest maar het wil niet echt lukken allemaal, heeft iemand misschien een goeie how to om freesco alleen als printerserver in te stellen??

Verwijderd

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette):
Het is dus niet de bedoeling dat als je ergens eventjes niet uitkomt of je snel advies wilt, je een berichtje op het forum kwakt en een uurtje later de oplossing komt afhalen. Je wordt geacht zelf initiatief te nemen en als je er echt niet uitkomt pas de hulp van het forum in te roepen!
Ik zie in jouw topic weinig terug van eigen initiatief en dingen uitzoeken. Wij verwachten dus dat je in ieder geval zelf een idee hebt hoe je dit voor elkaar wil krijgen en eventuele problemen die je tegenkomt tijdens de implementatie kan posten. Je zit nu met een aanpak-probleem, en zonder genoeg zelf uitgezocht te hebben is dat niet goed op dit forum.

Dus; ga eerst zélf eens op zoek naar zo'n howto en probeer eens één en ander :)

[ Voor 2% gewijzigd door Korakal op 02-07-2004 11:02 ]

Dit topic is gesloten.