UT2004 Video: No Video

Pagina: 1
Acties:

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56
Mijn probleem (deze melding krijg ik als ik UT04 Setup.exe uitvoer):

UT2004 Setup Build UT2004_Build_[2004-03-03_02.42]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1806 MHz with 1023MB RAM
Video: No Video

Assertion failed: GetClassInfoExW( NULL, WinBaseClass, &Cls ) [File:.\Window.cpp] [Line: 1059]

History: WControl::RegisterWindowClass <- UWindowManager::UWindowManager <- InitWindowing

Wat heb ik:
Windows XP + alle updates
Nieuwste drivers (ATI CATALYST 4.6, 06/08/04)

AMD 2200
A7N8X (1.07)
1024 DDR 333
ATI 9700 PRO

Voor me format had ik nooit problemen en nu ineens kan ik geen UT meer instaleren.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, moederbord drivers? dat is iets leuk om te vergeten als je aan het herinstalleren bent!

There is no place like ::1

• NightForce
swampy schreef op 02 juli 2004 @ 01:12:
Mmm, moederbord drivers? dat is iets leuk om te vergeten als je aan het herinstalleren bent!
Nee, helaas is dat het niet:(
Moet wel zeggen dat er oude op staan maar die deden het eerst ook gewoon goed.

[ Voor 16% gewijzigd door NightForce op 02-07-2004 01:40 ]

• NightForce
na uninstall oude drivers MB en nieuwe install drivers MB
nog steeds:

UT2004 Setup Build UT2004_Build_[2004-03-03_02.42]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1806 MHz with 1023MB RAM
Video: No Video

Assertion failed: GetClassInfoExW( NULL, WinBaseClass, &Cls ) [File:.\Window.cpp] [Line: 1059]

History: WControl::RegisterWindowClass <- UWindowManager::UWindowManager <- InitWindowing

Hoop niet dat het een format moet worden:S

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, gewoon Weird...

Dus je hebt de goede moederbord drivers... de goede Directx 9.0 versie... de goede ati drivers....

En toch ziet hij de kaart gewoon niet! Mmm, staat in de bios APG VGA device as startup VGA device? Staat fastwrites on.. staat je moederbord op UC modus of UCWS modus...

There is no place like ::1

• NightForce
swampy schreef op 02 juli 2004 @ 02:11:
Mmm, gewoon Weird...

Dus je hebt de goede moederbord drivers... de goede Directx 9.0 versie... de goede ati drivers....

En toch ziet hij de kaart gewoon niet! Mmm, staat in de bios APG VGA device as startup VGA device? Staat fastwrites on.. staat je moederbord op UC modus of UCWS modus...
Moederboard Drivers: ja
Directx 9.0: ja
Ati Drivers: ja
AGP vga device as startup: zal ik bekijken
Fastwrites on: volgens mij staat die altijd uit krijg ik gewoon niet aan
moederbord mode: UC/UCWS ik weet het verschil niet:S

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb ook zoiets vaags, bij SoF 2 gold edition ziet het spel het geheugen op mijn videokaart niet, hij start wel en dan heb ik heel raar zilver beeld (9800 pro & alle mogelijke drivers) dit heb ik alleen bij dit spel en al vanaf het begin.
Miss iemand die een antwoord weet op dit probleem ff snel in dit topic want ik vind het geen nieuw topic waard.

Verwijderd

aan je moederbord drivers kan het niet liggen, want in tegenstelling tot wat in dit item wordt beweerd, worden je MB drivers er niet afgegooid als je je HD formateerd. Sterker nog, dat is dom gelul, want die drivers worden op het flash geheugen van je MB opgeslagen en niet op je HD!!!

• Solovine
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 16:35:
aan je moederbord drivers kan het niet liggen, want in tegenstelling tot wat in dit item wordt beweerd, worden je MB drivers er niet afgegooid als je je HD formateerd. Sterker nog, dat is dom gelul, want die drivers worden op het flash geheugen van je MB opgeslagen en niet op je HD!!!
Weet je dat heel zeker? 8)7 |:(

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 16:35:
lol, net zoals je drivers hebt voor je video- en geluidskaart, heb je voor sommige moederborden ook drivers voor de chipset die erop zit. Zo heb je voor SiS moederborden AGP en IDE drivers, en voor VIA heb je zogenaamde 4-in-1 drivers (dacht ik, tijdje geleden alweer dat ik VIA heb gehad).

Deze problemen kunnen wel degelijk de PC sneller maken of problemen oplossen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Solovine
Ramon de Jesus schreef op 02 juli 2004 @ 16:41:
[...]

lol, net zoals je drivers hebt voor je video- en geluidskaart, heb je voor sommige moederborden ook drivers voor de chipset die erop zit. Zo heb je voor SiS moederborden AGP en IDE drivers, en voor VIA heb je zogenaamde 4-in-1 drivers (dacht ik, tijdje geleden alweer dat ik VIA heb gehad).

Deze problemen kunnen wel degelijk de PC sneller maken of problemen oplossen.
idd ja chipset drivers zijn heel erg belangrijk voor de snelheid.
Pagina: 1