Toon posts:

Flight Simulator 2004 Crasht na ongeveer 30 min...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb Flight Simulator 2004 en dit draait prima, alleen iedere keer als ik al een tijdje aan het vliegen ben en zo ongeveer 20 a 30 min bezig ben hangt alles ineens, en reageert het nergens meer op en moet ik rebooten, ik krijg VPU Recover, van me Radeon 9800 Pro kaart. Hiervoor toen ik nog een GeForce FX 5200 had, had ik dezelfde crash steeds, en alleen met dit spel...
Het kan dus niet aan de kaart of de drivers liggen...
Temperaturen worden niet te hoog dat weet ik zeker, cpu 43 en systeem 40 ...
P4 2400 Mhz
1024 PC2700 RAM
Radeon 9800 pro 128 mb kaart
Windows XP Professional

Iemand ervaring met dit probleem, of een oplossing bij de hand?? heb al gezocht in de FS topics maar kon over dit probleem niks vinden...
Bij voorbaat dank voor de hulp.

Verwijderd

OK, ik weet niet zeker of het werkt, aangezien het zowel bij een Nvidia en een Ati kaart gebeurde, maar vaak wil het helpen om je VPU recover uit te zetten.
(Bureaublad => instellingen => geavanceerd => VPU revover - als ik me niet vergis- )

Edit: heb je trouwens een beetje fatsoenlijke airflow? Het kan zijn dat beide videokaarten te heet worden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2004 00:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Me airflow was niet al te best, systeem werd eerst 50 graden..
Heb nu me zijkap open en alles blijft stressed lekker koel 39-43, heb ook een 80 mm case fan boven me kaart gehangen die lucht eroverheen blaast, en de standaard koeler op me radeon 9800 pro draait natuurlijk ook, zit alleen wel te denken aan een vga silencer.

Zal de VPU Recover eens proberen, maar het rare is dat ik het eerst met me Nvidea kaart ook had, en die heeft die optie niet eens :/ maar ik zal het iig even proberen thnx

Verwijderd

Topicstarter
Er reageert niemand meer :(
En ik zit nog steeds met het probleem, heb al van alles geprobeerd niets helpt .....

Verwijderd

Post je voedingspecs en voltlijnen.