"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Met een dremel en dan veel schijfjes verslijten 
Dremelen schijnt nogal een mooi resultaat op te leveren.
Veel schijfjes verslijten?Op zondag 24 december 2000 00:49 schreef Esoteric het volgende:
Met een dremel en dan veel schijfjes verslijten
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Dat is dus de reden waarom je behalve Quote en Reply ook nog eens op WIJZIG kunt klikken...............................Op zaterdag 23 december 2000 23:25 schreef Marv het volgende:
die "1" had een ! moeten zijn
Huh, je kunt toch geen title wijzigen daarmee! Alleen het bericht zelf.Dat is dus de reden waarom je behalve Quote en Reply ook nog eens op WIJZIG kunt klikken...............................
Verwijderd
ja met een Dremel dus ( www.dremel.com )
en dan bit 409 geloof ik heb er net weer 36?!?! ja 36, gekocht:P of gat booren en dan dekoeperen (hoe de f*ck schrijf je dat?)
let wel dat je waarschijnlijk wel een goeie boor nodig hebt, ik heb er al 2 gemolt op m'n kast, dat A-Open staal is echt dodelijk:(
en dan bit 409 geloof ik heb er net weer 36?!?! ja 36, gekocht:P of gat booren en dan dekoeperen (hoe de f*ck schrijf je dat?)
let wel dat je waarschijnlijk wel een goeie boor nodig hebt, ik heb er al 2 gemolt op m'n kast, dat A-Open staal is echt dodelijk:(
Verwijderd
Ik heb met mijn casemod zo'n 30 van die slijpschijfjes gemold
en dat alleen voor het raampje en de front blowhole
www.tomamod.com
en dat alleen voor het raampje en de front blowhole
www.tomamod.com
Pagina: 1