[XP]Onlangs geopende bestanden in start werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Heb dus het probleem dat XP de onlangs geopende bestanden niet weer geeft.
Heb al in eigenschappen voor taakbalk en menu start>tab aanpassen>geavanceerd>vakje met onlangs geopende bestanden aangevinkt maar dat helpt niet.
Is ook geen oplossing in de GoT database te vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door euro op 01-07-2004 22:10 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van XP ? Welk service pack ? Alle virussen en spyware uitgesloten ?

Als administrator ingelogd ? Met alle bestandsextenties of enkel specifieke bestanden ? Wellicht zie je het hele menu niet. Blijft op dit moment gissen. Lees ook even Windows Operating Systems - Policy door. Wellicht staat de oplossing voor jouw probleem daar ook wel in vermeld. Anders zijn de GoT search en Google nog altijd een aanrader :)

Kortom kan je meer info geven ? Lees hierover ook even Windows Operating Systems - FAQ :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• euro
Ik draai XP professional met service pack 1 en alle verdere recente updates.
Heb online op virussen gescant en met kaspersky welke op me systeem geinstalleerd staat, geen meldingen. Heb met spybot, lavasoft, BPs spyware remover geschoont. Verder heb ik SpywareBalster, SpywareGuard en MRU-blkaster draaien.
Zie alleen de onlangs geopende bestanden niet(maakt niet uit wat), verder alles wel in het vstart menu.
Heb de GoT database al door zocht, zoals al vermeld en de FAQ ook.

[ Voor 5% gewijzigd door euro op 01-07-2004 22:48 ]

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-04 15:51
Euhm.. je bedoelt toch echt de onlangs geopende bestanden? toch niet de laatst gebruikte programma's?

als je dat vinkje van "onlangs geopende bestanden in een lijst weergeven" hebt aangevinkt zou je GPUPDATE kunnen uitvoeren en dan eens kijken of hij erbij staat.

• euro
Heb het door elkaar gehaalt en bedoel inderdaad de laatst gebruikte programma's

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-04 15:51
ja voor laatst gebruikte programma's hoef je dat ene vinkje niet aan te zetten. Dan moet je een tabblad terug, naar algemeen daar kun je in het midden aangeven hoeveel programma's hij in die lijst met laatst gebruikte programma's moet onthouden.
Pagina: 1