Toon posts:

Welke TVkaart moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben op zoek naar een TVkaart, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wij hebben TV via de schotel en ik heb op mijn kamer een TV + Decoder. Nu kan ik in die decoder 2 scartkabels doen, dus 1 voor de tv en 1 voor.. de pc.

Alleen nu zijn de verhalen een beetje tegenstrijdig. Van de ene persoon hoor ik dat een TVkaart die voor schotel geschikt is een eigen decoder in zich heeft, van de ander hoor ik dat ik een aparte decoder nodig heb (heb ik dus al) en via scart de signalen door kan verbinden. (dit wil ik dus).

Wat ik ermee wil? TV kijken, opnemen in xvid/divx/etc (via de tvkaart zelf, dus niet softwarematig ofzo). Nu hoor ik veel goede verhalen over Pinnacle, maar ik weet echt niet welke ik nu moet nemen.
Mijn budget ligt tussen de 50 en 125 euro. Wie kan me een goede kaart adviseren die dus gaat werken met onze decoder? En zit er veel verschil tussen de beeldkwaliteit (die moet nl wel zo goed mogelijk zijn he :))

bvd.

JanWillem

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er loopt op dit monent al een topic over TV kaarten. Je kan gewoon elke tv kaart met een video in gebruiken (dat wel zeggen: Elke tv kaart kan je met scart en verloop plugje aansluiten op je decoder).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.