Verwijderd schreef op 01 juli 2004 @ 23:29:
Ik zit er dus ook aan te denken om een aantal 120mm fans in de bovenkant te proppen, maar hoe werk je dat mooi af? En hoe zorg je dat je genoeg ruimte hebt als je voeding vlak onder de bovenkant zit?
Allereerst netjes zagen (igv decupeerzaag), blijf altijd binnen je afgetekende cirkel. Daarna pak je een rond ijzervijltje en vijl je tot 'ie mooi rond is.
Tsja, wie wil dan ook ze hele bovenkant volproppen als daar de ruimte niet voor is. Misschien zou je de behuizing van je voeding kunnen verwijderen en alternatieve fan boven te hangen. Daarbij moet je natuurlijk eerst goed kijken of er genoeg ruimte is. Een fan is meestal 25mm dik en dat is dus ook de ruimte die je moet hebben.
Als ik het goed begrijp wil je zoveel mogelijk 12 cm blow-outs aan de bovenkant. Volgens mij kunnen daar, bij een gemiddelde kast, maximaal 3 achter elkaar zitten:
- Boven de voeding: goed kijken of daar de ruimte voor is.
- In het midden: de meest logische plaats.
- Boven je 5,25": Kan waarschijnlijk alleen als in het bovenste slot geen drive zit.
Overigens lijkt me dat de 1e en de 3e praktisch niets toevoegen, maar dat is aan jou