Toon posts:

Need for speed 3 XP netwerk connection

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoTers,

Ik vind nfs3 een goed en leuk spel om in netwerkmodus te spelen (TCP) echter ik heb problemen met connectie maken. Dwz soms wel soms niet. Als ik op TCP connectie click om een game te gaan hosten dan krijg ik soms wel een venster met de keuze p2p of multigame en soms ook niet, Ik kan hierover niks vinden op internet. Heb vanalles geprobeerd maar hij doet het nu al een tijdje niet meer.

mvg, West!

Verwijderd

Het zou prettig zijn als je de volgende keer je topic in het goede forum zet. Vragen over spellen horen namelijk in Spielerij - Problemen & Vragen :)

Verwijderd

hebje de tcp/ip protocollen geinstalleerd bij je netwerk?

Verwijderd

Topicstarter
Ja lijkt me wel, heb internet, of is er meer??? stomme is dat nfs3 soms wel en soms niet werkt??? hoe dat kan??? misschien door de NAT routing poort 1030??? snap er niks van!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

heb je voor NFS 3 niet die andere protocollen nodig ipv TCP/IP....kan ff niet op de naam komen.. :X

edit: IPX/SPX bedoel ik

[ Voor 13% gewijzigd door kamstra op 07-07-2004 23:41 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
IPX heb ik niet geinstalleerd want ik heb de keuze uit tcp/ip of ipx, en met ipx krijg ik altijd problemen.

Moet ik anders iets met WINS of DNS doen? Ik heb namelijk zelf alleen een vast ip
adres gegeven met gateway

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 23:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb ook maar ipx geprobeerd... maar hierbij krijg ik wel het peer to peer venster te zien, maar de pc's vinden elkaar niet (IPX natuurlijk beide) een op win98 en andere pc op xp pro, niemand vind elkaar bij host of joining

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar heeft niemand hier problemen mee, strange!
Pagina: 1