Hier staat mijn reeks foto's gemaakt tijdens de TT van Assen 2004.
http://www.pbase.com/steldat/tt_assen_2004
Gr Peter

http://www.pbase.com/steldat/tt_assen_2004
Gr Peter

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Whatever.
Ik meen iig een sharpen filter te herkennen... of heb ik het mis?Dj Daniel schreef op 01 juli 2004 @ 22:15:
(...) Komen de plaatjes zo direct uit je 10D? Of doe je nog iets aan nabewerking? (als ik vragen mag). Ze zien er heel kleurrijk uit namelijk. (...)
[ Voor 77% gewijzigd door JaFFoG op 02-07-2004 00:13 ]
Bla
...Make every cut count, even if it is one frame...
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Op de camera heb ik alle instellingen standaard staan, het nabewerken doe ik in photoshop. Geen trucage, maar de normale bewerkingen als helderheid, contrast en verzadiging en usm. Ik heb zo meer controlle over het eindresultaat. De onbewerkte foto's van de 10D laten zich prachtig nabewerken in photoshop. Ik heb ook een Canon A70, maar met die foto's gaat het veel minder goed. Ik denk dat het komt dat de camera zelf als veel toepast, waar je als gebruiker geen of minder invloed op hebt.Dj Daniel schreef op 01 juli 2004 @ 22:15:
Fraaie plaatjes!!
Komen de plaatjes zo direct uit je 10D? Of doe je nog iets aan nabewerking? (als ik vragen mag). Ze zien er heel kleurrijk uit namelijk.
Ik zou namelijk wel eens het verschil willen zien, als dat het geval is.
'When you're not paying for the product, you are the product!'
De 70-200 2.8 ISVerwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 00:06:
SuperCanon wat voor glas heb je gebruikt?
[ Voor 36% gewijzigd door Crusader op 04-07-2004 22:36 ]
If it ain't broken, play with it till it breaks.
FretNoMore
April 6th, 2004, 01:25 AM
There are two "USMs", just to confuse you!In the context of lenses it's the lens focusing Ultrasonic Motor as was already mentioned. You'll soon also encounter USM in the context of processing the pictures you'll take. USM = the Unsharp Mask filter, which despite the name is used for sharpening a picture in Photoshop.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
volgens mij maakt dat glaswerk toch echt gebruik van de usm ultrasonic motor.
Imperfectionist.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
vooral de laatste foto is zeer goed gepanned!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq