[HTML] Nieuwsbrief aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 19:46
Ik wil op een site aanmelding voor nieuwsbrief hebben. Ik heb al gezocht en van alles geprobeerd maar ik kom er maar niet uit.

Als ik bijvoorbeeld de makelijkste gebruik dan moet ik het uiteindelijk twee keer bevestigen alvorens hij het wil versturen, en mensen die geen outlook op hun pc hebben staan kunnen helemaal niks versturen. En je krijgt ook geen bevestiging dat je je hebt aangemeld. En tevens blijf de ingevoerde waarde staan.

En ik wil het ook niet te uitgebreid gaan maken allemaal, en het liefts blijf ik in HTML werken en niet in ASP of PHP.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat jij wilt kan sowieso niet alleen in html. Je zult of een kant-en-klaar systeem moeten zoeken (asp of php of whatever) of zelf wat maken. Afgezien hier van is dit het verkeerde forum.

[ Voor 15% gewijzigd door Y0ur1 op 01-07-2004 20:58 ]

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-05 19:46
Zelf schrijven dus zeker. Maar kant en klaar, werk je dan met cgi bestanden enz? En bijbehorend proggie?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dagg schreef op 01 juli 2004 @ 21:00:
Zelf schrijven dus zeker. Maar kant en klaar, werk je dan met cgi bestanden enz? En bijbehorend proggie?
cgi, php, asp wat je wilt. een proggie? Nee dat wordt zelf typen, geen frontpage ofzo ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46

crisp

Devver

Pixelated

zelf een mail-script maken/zoeken of een gratis remailer gebruiken (of kijken of je eigen provider misschien zelf wel zo'n script ter gebruik aanbiedt) - kwestie van even zoeken dus...

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 01-07-2004 22:24 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.