Ik ben bezig een proggie te maken die een bepaalde map kopieerd en alle submappen en files daarin naar een andere locatie.
Nu heb ik het zover dat wel de files in die directorie kan kopieren en in de 1e subdirectories maar niet voor de daarin zittende directories. Ik heb nu de volgde code:
Maar nu moet ik dus voor elke directorie laag dit doen, is dit niet te automatiseren, dat vb weet hoeveel submappen er in totaal zijn?
Nu heb ik het zover dat wel de files in die directorie kan kopieren en in de 1e subdirectories maar niet voor de daarin zittende directories. Ik heb nu de volgde code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| 'Each directory
For Each dir In Directory.GetDirectories(mijnDocumentenDir)
Directory.CreateDirectory(backupPath + "\mijn documenten\" + Path.GetFileName(dir))
For Each sub_dir In Directory.GetDirectories(mijnDocumentenDir + Path.GetFileName(dir))
Directory.CreateDirectory(backupPath + "\mijn documenten\" + Path.GetFileName(dir) + "\" + Path.GetFileName(sub_dir))
Next
Next |
Maar nu moet ik dus voor elke directorie laag dit doen, is dit niet te automatiseren, dat vb weet hoeveel submappen er in totaal zijn?