Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Kijk het blijft een matige pc speakerset, hij zal goed klinken bij een normaal volume, maar krik je het volume een beetje op dan zal er al snel vervorming optreden.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
*Kickje*
Watdan wou je em meenemen op kamp ofzo?
Watdan wou je em meenemen op kamp ofzo?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Jep, is makkelijker lopen dan met 5 speakertjes.
Nog meer mensen die deze speaker set hebben?
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
zou eerder voor een Z-2200 van logitech gaan dan... het geluid van de huidige Creative setjes vind ik absoluut niet om over naar huis te schrijven!
'T is overduidelijk een setje dat gemaakt is op looks, en dat zal over het algemeen nooit zo goed klinken als een setje dat puur op sound gemaakt is.
'K moet wel eerlijk bekennen dat ik ze nog nooit gehoord heb
'K moet wel eerlijk bekennen dat ik ze nog nooit gehoord heb
Ticking away, the moments that make up a dull day
Ik heb ze zelf, en ik kan iig zeggen dat de kwaliteit vele malen beter is dan van alle vorige Creative setjes bij elkaar!
Het is nog steeds geen HiFi en je moet er voor 130 euro dus ook geen topkwaliteit van verwachten, maar voor wat muziek luisteren achter je computer, en gamen zijn deze speakers gewoon goed geschikt. 
Wat ik het nadeel altijd vond van de Logitech speakers is die lompe bass. Ik houd wel van een beetje bass, maar et moet niet overstemmen... Daarom deze speakers gekocht, en erg tevreden.
Wat ik het nadeel altijd vond van de Logitech speakers is die lompe bass. Ik houd wel van een beetje bass, maar et moet niet overstemmen... Daarom deze speakers gekocht, en erg tevreden.
Tesla Model Y RWD (2024)
Pagina: 1