[ADSL] Modem dat meer connecties aankan.

Pagina: 1
Acties:

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:05
Op dit moment zit ik een beetje in mijn maag met de Alcatel Speedtouch van de oude garde (geen idee welk typenummer die versies uit 2001 hebben, geen 510i). Een nadeel van dit modem is dat er zich zodra er +- 450 connecties in bijvoorbeeld emule openstaan er een "stall" volgt. Het modem blijft nog wel aan maar verbinden met de webinterface van het modem en van het internet gebruik maken is er niet meer bij, tot ik het modem opnieuw start en in de webinterface de verbinding opnieuw aanmaak.

Ik ben dus op zoek naar een modem (zonder build-in router) die een stuk meer connecties op een goede manier kan afhandelen. Het maximale aantal connecties bij verschillende ADSL modems heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden, vandaar mijn vraag hier...

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Vertel eerst een precies welke modem je wel hebt en welke firmware erop staat. Ik had ook geen 510i maar een firmware upgrade deed wonderen.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:05
Hij blijkt dus niet echt een versienummer te hebben (het modem), gewoon de naam: Speedtouch Home (http://www.speedtouchdsl.com/img/products/home.jpg).

Alcatool leert mij dat de firmware staat op GV8BAA3.281