Op de vodafone site staat het volgend:
Tevens lukt het mij niet om mail te verzenden met mijn eigen email adres. Ontvangen is geen probleem, verzenden gaat niet. Is het iemand gelukt om zijn eigen email aan de praat te krijgen (i.p.v. vodafone-mail)???
Laatste vraag: Mijn email wordt nu geforward naar mijn vodafone-email. Echter kan ik de mail die geforward wordt niet ontvangen op mijn mobiel. Ik ontvang deze mail pas als ik via my.vodafone.nl de externe email binnen haal. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Vodafone helpdesk kunnen deze vragen niet beantwoorden.
Echter lukt het mij wel gewoon om foto's die op mijn toestel staan door te mailen. Zijn er meer mensen die dit gewoon kunnen en zegt Vodafone dat het niet kan zodat mensen foto's gaan versturen via MMS en niet proberen via email????Stuur het maar mee
Met Vodafone live! kun je wel attachments ontvangen, maar niet versturen. De attachments die je ontvangt moeten opgeslagen zijn in een formaat dat je toestel kan lezen (tekst zonder opmaakcodes, plaatjes in JPEG, GIF of PNG en geluiden in WAV- of MIDI-formaat). Berichten die je via My Vodafone of Outlook ontvangt en verstuurt mogen ook andere attachments bevatten.
Tevens lukt het mij niet om mail te verzenden met mijn eigen email adres. Ontvangen is geen probleem, verzenden gaat niet. Is het iemand gelukt om zijn eigen email aan de praat te krijgen (i.p.v. vodafone-mail)???
Laatste vraag: Mijn email wordt nu geforward naar mijn vodafone-email. Echter kan ik de mail die geforward wordt niet ontvangen op mijn mobiel. Ik ontvang deze mail pas als ik via my.vodafone.nl de externe email binnen haal. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Vodafone helpdesk kunnen deze vragen niet beantwoorden.