Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
[search=azureus nat]
[ Voor 56% gewijzigd door Microkid op 01-07-2004 17:21 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
http://www.download.com/3...0&subj=dlpage&tag%dbutton Hiermee kan je bekijken welke porten erin gebruik zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door mhoogendam op 01-07-2004 17:23 ]
ook niet op pc's van me pa. En de ik heb volgens van alles en nog wat de goede poort geroute. en goede ip adres. het programma denkt alleen dat het door iets anders ingebruik is.
Als je Azureus alleen als bittorrent client wilt gebruiken zou dat dus niks uitmaken.
of wil je ook tracker zijn?
edit: je kan ook gewoon de poort wijzigen. Dit lijkt mij veel handiger/practischer.
[ Voor 21% gewijzigd door bigfoot1942 op 01-07-2004 17:27 ]
Route gewoon de poorten in ICS en zorg voor een statisch ip adres. Bijv.:
ip: 192.168.0.2
subnet 255.255.255.0
gateway 192.168.0.1
1e dns 192.168.0.1
op jouw pc.
hij deed het gewoon. Tot ik een poort open zette zodat ik met warcraft 3 een server kan maken. En toen ik dat gedaan had. Toen was mijn home IP ineens veranderd van x.x.x.2 naar x.x.x.3. en toen starte ik azureus weer en toen kreeg ik opeens dat hij geen listen port kon maken, maar ook dat hij geen connectie kon maken via die port omdat ti al ingebruik was. Dus ik alle ip's weer veranderd naar mijn ip. Dus ook die van azureus. En toen kon die weer wel connecten, maar geeft nog steeds dat ti geen listen port kan maken.
Wat ik dus heel raar vind en zo. Maar ik wil gewoon dat ti da wel kan, omdat ti da altijd gekunt heb en ik eindelijk mooie groene smilies had en dan nu ineens blijven ze standaard rood. En ik kan dus helemaal niks meer downloaden of uploaden
EDIT:
AARGH ik word wanhopig, alles staat gewoon f**king goed. Maar ik kan dus niks downloaden, maar ik kan ook niet seeden
EDI2:
DOH DOH DOH DOH DOH ik ==== n00000000000000000000000b!!
Ik had een andere listen poort aangemaakt bij azureus omdat ik sommige poorten blacklisted zijn waar ik nogal veel haal...
maar ik had ook me ip verbonden aan me lokale ip van netwerk. Maar me netwerk IP was veranderd. en daar vergeten te veranderen. Ik heb geen prob meer nu. Close maar
[ Voor 31% gewijzigd door ye-roon op 01-07-2004 18:16 ]