ntbackup (het standaard backup-programma van winXP) weigert bij mij om bepaalde bestanden te backuppen.
Als ik de hele dir windows\system selecteer (die zo'n 20 bestanden bevat), zie ik ook 20 bestanden aangevinkt. Wanneer ik vervolgens de backup start, krijg ik de melding dat er slechts 1 bestand is gebackupt.
In de catalog blijkt ook alleen dat ene bestand te staan, de rest is gewoon niet meegenomen.
Het probleem lijkt niet aan die specifieke dir te liggen: als ik een complete backup van de windows-dir maak, zijn bevoorbeeld bepaalde .exe's en .dll's uit de WINDOWS folder niet gebackupt.
Voor de duidelijkheid:
- Ik gebruik Windows XP Professional
- Shadow Copy staat aan (dus open bestanden zouden moeten worden meegenomen)
- normal type is geslecteerd (dus geen incremental backup)
Tevens staan de bestanden niet in de lijst met 'exclude files'.
Zoeken bij microsoft support en GoT op 'ntbackup' heeft niets opgeleverd.
Doe ik nou iets fout of is ntbackup gewoon vaag?
Als ik de hele dir windows\system selecteer (die zo'n 20 bestanden bevat), zie ik ook 20 bestanden aangevinkt. Wanneer ik vervolgens de backup start, krijg ik de melding dat er slechts 1 bestand is gebackupt.
In de catalog blijkt ook alleen dat ene bestand te staan, de rest is gewoon niet meegenomen.
Het probleem lijkt niet aan die specifieke dir te liggen: als ik een complete backup van de windows-dir maak, zijn bevoorbeeld bepaalde .exe's en .dll's uit de WINDOWS folder niet gebackupt.
Voor de duidelijkheid:
- Ik gebruik Windows XP Professional
- Shadow Copy staat aan (dus open bestanden zouden moeten worden meegenomen)
- normal type is geslecteerd (dus geen incremental backup)
Tevens staan de bestanden niet in de lijst met 'exclude files'.
Zoeken bij microsoft support en GoT op 'ntbackup' heeft niets opgeleverd.
Doe ik nou iets fout of is ntbackup gewoon vaag?