Een vrij lange tijd geleden heb ik geprobeerd me te registreren voor T.net, usernaam saftaplan en e-mailadres raf.pauwels [at] wol.be. Ik kreeg nog geen mailtje toegestuurd op dit adres, ik heb enkele dagen gewacht en er kwam nog steeds niets toe. Ik heb dan gebruik gemaakt van de password mailer en de username mailer, maar dit had ook geen effect.
Na een lange tijd wachten bleek mijn username nog steeds bezet te zijn, hoewel ik dus niet één keer succesvol heb kunnen inloggen.
Nochtans heb ik, ondanks het feit dat WorldOnLine (wol.be) niet meer bestaat, nooit problemen gehad met dit e-mailadres, ik ontvang nog steeds nieuwsbrieven van andere sites op dit adres, en persoonlijke mailtjes ontvang ik ook perfect. De server pop.worldonline.be bestaat dus nog.
Ik heb nog een ander e-mailadres, pauwels.raf [at] skynet.be, mocht het niet lukken met mijn @wol.be adres, willen jullie dan please alsjeblieft dit e-mailadres instellen met behoud van usernaam?
BVD
Nochtans heb ik, ondanks het feit dat WorldOnLine (wol.be) niet meer bestaat, nooit problemen gehad met dit e-mailadres, ik ontvang nog steeds nieuwsbrieven van andere sites op dit adres, en persoonlijke mailtjes ontvang ik ook perfect. De server pop.worldonline.be bestaat dus nog.
Ik heb nog een ander e-mailadres, pauwels.raf [at] skynet.be, mocht het niet lukken met mijn @wol.be adres, willen jullie dan please alsjeblieft dit e-mailadres instellen met behoud van usernaam?
BVD