[nVidia Riva tnt2] beelden worden uitgeveegd

Pagina: 1
Acties:

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:59
een goedemiddag....

ik heb *opeens* last van mijn oude tnt2, mijn beelden worden zeg maar uitgesmeerd, mijn "close" knopje van my computer ofzo zie je gewoon ernaast ook staan maar dan helemaal uitgeveegd....

ik heb al geprobeerd:
*nieuwe drivers; geen resultaat
*in een andere bak gepropt; geen resultaat

ik heb m nu in mn server zitten (win 2k3 enterprice)

niks geks mee gedaan, geen rare dingen in bios ofzo, draaid al 5 jaar perfect...
gewoon in de zelfde kast dus ook geen problemen met temp ofzo.. ik vind dit echt TE vaag...

iemand een idee/oplossing?

groeten,
stevenp

PS: een screenie heb ik al geprobeerd, maar het is echt hardwarematig probleem, daar zie je gewoon windows zo als het hoort te zijn

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 21:29
Het kan aan mij liggen, maar als het softwarematig was zou jij het gewoon op je screenshot moeten zien. Daarom denk ik dat het aan je hardware ligt. Dus je videokaart of je monitor bijvoorbeeld. Probeer je monitor eens op op een andere pc, of een andere monitor aan jouw pc. idem met je videokaart.

[ Voor 4% gewijzigd door Gody op 02-07-2004 14:30 ]

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:59
nee sorry, foutje, ik bedoel idd HARDWAREmatig... ik heb m nu in mn server zitten (ander mobo en beeldbuis) en die vidkaart hier erin en dat draaid weer normaal dusse....

maargoed, iemand?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

ik heb een vergelijkbaar probleem gehad met de matrox g400 alle contacten schoon gemaakt en een nieuwe bios in de videokaart gezet

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks