Kliks.nl => Betalen per vieuw? NOT!

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
OK, Zo zit het:
Sinds kort ben ik lid van kliks.nl en zou ik volgens hun soms per klik, soms per vieuw en soms per action (aankoop) verdienen. Nou not dus hè!

Zo ziet het voorbeeld plaatje van Kliks.nl er uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.kliks.nl/images/voorbeeldverdien.gif

Let dan vooral ff op de vierde kolom: 'Type'

Tot dusver allemaal leuk aardig en het klink goed, maar nu een voorbeeldje van hoe hij er in het echt bij mij uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://maxonic.hypermart.net/overige/prive/kutkliks.jpg

Ik heb het nu dus bijna een weekje en ik heb nog geen één banner gehad die ook daadwerkelijk per vieuw betaald...
Wie heeft er hier nog meer ervaringen mee of weet wel een goeie Nederladse advertiser die redelijk goed per vieuw betaald? (of vraag ik nu iets onmogelijks ;))

Verwijderd

bij iBazar.nl krijg je 20 cent per klik!!!!!!
Ik heb al 150 ballen verdiend!!

• Maxonic
Ja, en dat is juist het hele probleem... Ik wil per vieuw betaald worden, dat vind ik veel fijner en ik denk dat het mij ook gem. meer oplevert.

Verwijderd

als die tabellen die je plaatste van 1 maand zijn zou ik zeker niet gaan om per view betaald te worden, je hebt slechts een paar duizend views. moest dit 100 jeer hoger liggen maak je meer kans. ik zou een pay per click aanraden...

Verwijderd

nedads betaalt wel per view en is ook erg goed. Ze accepteren je alleen erg moeilijk :(

• Maxonic
Op zondag 24 december 2000 16:58 schreef geerz het volgende:
nedads betaalt wel per view en is ook erg goed. Ze accepteren je alleen erg moeilijk :(
Hmm, lukt vast niet.. heb warez op mijn board ;(
Verders nix?

Verwijderd

Kliks.nl betaalt alleen bij bannerkliks uit, dacht ik :).

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dit topic is eeuwen oud.;

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.