Toon posts:

Floppy controller kaduuk - wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van mijn tweede machine (440BX Slot1) lijkt de onboard floppy controller kapot te zijn gegaan. |:( |:(

Ik heb niet zo'n zin alleen daarom een nieuw mobo te kopen, want dat werkt verder nog perfect. Iemand nog suggesties hoe ik (d.m.v. van een extern controllertje of zo) e.e.a. toch weer werkend krijg?

P.S. Ik heb al een oude ISA Multi-IO/IDE controller uit een AT geprobeerd, maar dat werkt niet :( :(

Verwijderd

nieuwe kopen [b] bij de speciaal zaak ? [b]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 december 2000 22:41 schreef SKSEBASTIAN het volgende:
nieuwe kopen [b] bij de speciaal zaak ? [b]
Wat voor soort kaartje en bij wat voor soort speciaalzaak? Ik heb nog geen enkele Internet PC boer gevonden die zoiets verkoopt...

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 13:08

Nessuno

io sono nessuno

mycom verkoopt multie io kaartjes isa model
ik geloof voo 35 pieken :)

Na rose e cient spin

Verwijderd

Netwerkje bouwen en floppy van de andere machine sharen. Errug goedkoop. Je kan er alleen niet van booten...

Verwijderd

Topicstarter
Gaat dat werken? In hoeverre verschillen die kaartjes van die ik nog vanuit mijn oude AT / 386 heb (2x ser, par, 2x IDE, game, 2 floppy)? Die werken nl. allemaal niet...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 december 2000 22:50 schreef Straatje het volgende:
Netwerkje bouwen en floppy van de andere machine sharen. Errug goedkoop. Je kan er alleen niet van booten...
Helaas staat kaduuke machine bij mijn ouders en de rest van mijn wagenpark thuis (scheelt 10 km), dus dat gaat niet lukken :( :(

Verwijderd

ALternatief, koop een ide zipdrive.

Leest en schrijft ook diskette's.

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 22:56 schreef __NucliuS__ het volgende:
ALternatief, koop een ide zipdrive.

Leest en schrijft ook diskette's.
_NucliuS_ bedoelt:
Koop een LS120 drive...
[Zipdrives kunnen geen gewone flops lezen hoor :(]

Verwijderd

Foutje, bedankt.... |:(

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
mijn idee, gewoon een ide LS120 nemen. okee, het is iets duurder, maar nog altijd goedkoper als er weer een losse controller bijprikken

Verwijderd

Topicstarter
Update: zelfs met een losse floppy controller doet hij niet |:(

Heeft er iemand nog zo'n LS120 liggen of weet waar er goedkoop een te halen? Van de prijzen in de pricewatch wordt ik niet echt vrolijk. Kan ik net zo goed een nieuw mobo kopen (159 piek) :(
Pagina: 1