Toon posts:

[IIS] Loggen van referers in MsSQL logs *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Momenteel ben ik bezig met het loggen van IIS in MSSQL. Alles is ingesteld, het loggen gaat ook goed. Alleen wil ik de referres, zoekwoorden ook loggen, is dat mogelijk? Of is dit gewoon een beperking van IIS

Dennis

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al eens gezocht op Google?

[google=iis referers log]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb al op diverse zoektermen gezocht. Zowieso is er weinig te vinden over het loggen met IIS, hooguit een paar handleidingen, en pakketten

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je kan toch een custom log type kiezen en daar de cs-referer aanzetten? :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb heel IIS doorgepluisd, maar heb niets gevonden. Waar moet je dat dan aanvinken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IIS hoort trouwens in SA :)

edit:
De 2e hit op Google zou je wel verder moeten helpen lijkt me zo; Working with Microsoft IIS 5.0 Logs

[IIS] Internet log > [IIS] Loggen van referers in MsSQL logs *
WOS > SA

[ Voor 53% gewijzigd door Spider.007 op 05-07-2004 09:26 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als je voor ODBC logging kiest kun je dus niet meer voor extended properties kiezen, en dus geen referres etc. aanvinken.

Die URL die ik van spider kreeg gaat meer over het loggen van logfiles naar de database. Dit is weer een omweg. Ik denk dat het een beperking is van IIS.
Pagina: 1